تصمیمات شگفت‌انگیز کادرفنی این بار در بخش کومیته تیمی بانوان!!!

در قسمت کومیته تیمی بانوان در طول چند سال اخیر به این صورت مرسوم بوده که از نفرات انفرادی سه نفر و از نفرات دوم، یک نفر را برای حضور در بخش کومیته تیمی بانوان ایران مربیان گزینش کرده و راهی مسابقات می‌کردند.

البته این تصمیم دو علت می‌توانست داشته باشد یکی آنکه نفرات منتخب در بخش انفرادی قطعا از نظر فنی از نفرات دوم برتر بودند پس مربیان سه گزینه را از انفرادی بر می گزیدند و نفر چهارم را از نفرات دوم با انجام کومیته دوره​ ای بین نفرات دوم و یا تشخیص کادر فنی بر می گزیدند تا فردی که در بین نفرات دوم از آمادگی خاصی برخوردار بود تیم را همراهی کند.

و اما دلیل دوم: تیم بانوان با ترکیب شش نفر در مجموع کومیته تیمی و انفرادی عازم تورنمنت مورد نظر میشد و این امر سبب آن می‌شد که علاوه بر داشتن تیمی با پتانسیل بالا، فدراسیون هزینه کمتری را متحمل شود.

** اما این بار کادرفنی تصمیم شگفت‌انگیزی گرفت!!!

اگر اینبار دیدید که سه نفر از نفرات دوم و یک نفر از فرد منتخب در بخش انفرادی عازم مسابقات آسیایی‌ قزاقستان شدند!!! متعجب نشوید. زیرا مربیان ملی دقیقا سه بازیکن خود را که در بخش انفرادی متحمل شکست شدند را برای انتخابی تیمی در اردو نگه داشته اند!!!

امیدواریم مسئولین فدراسیون با این تصمیم که بی عدالتی در آن مشهود است برخوردی مناسب کنند در غیر این صورت تیم ملی با وجود این مربیان در آینده ای نه چندان دور به ملک باشگاهی تبدیل خواهد شد.

** البته پایگاه خبری “کاراته نیوز” در آینده ای نزدیک به حواشی انتخابی و برخوردهای نامناسب برخی بازیکنان اشاره خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا