روستا و سمندر به مدال طلا دست یافتند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه بیستم بهمن ماه در دومین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی کشور که در سالن شهید عضدی رشت جریان دارد کاراته کاهای دو وزن ۶۰- کیلوگرم و ۶۷- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که نمایندگانی از تهران و مازندران موفق به کسب مدال طلا شدند. 

در وزن ۶۰- کیلوگرم که ۶۴ کاراته کا وزن کشی کرده بودند، مصطفی روستا از مازندارن به مدال طلا رسید، میثم ادهمی از تهران موفق به کسب مدال نقره شد و محمد شهریاری از تهران و عبدالله ولدی از کرمانشاه مشترکا مدال برنز را بدست آوردند.

در ادامه ۹۳ کاراته کا در وزن ۶۷- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که در نهایت حسین سمندر از تهران به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. امیررضا میرزایی از قزوین روی سکوی دوم ایستاد و علیرضا شیرصفت از فارس به همراه مصطفی پورفرج از تهران مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند. مبارزه سمندر و میرزایی در دیدار پایانی به دلیل مصدومیت امیررضا میرزایی انجام نشد.

حسین سمندر پسر علیرضا سمندر رئیس پیشین فدارسیون کاراته است که در زمان مدیریت پدر حرف و حدیث هایی برای انتخاب او در ترکیب تیم ملی وجود داشت و با کسب مدال طلا در این رقابتها تلاش می کند تا یکبار دیگر به تیم ملی راه پیدا کرده و توانایی خود را بدون حضور پدر ثابت کند. 

امروز پنجشنبه و در روز پایانی این مسابقات، پیکارهای اوزان ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم انجام می‌شود.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا