اردوی عجیب برای تیم‌ ملی کاراته!

تهران- ایرنا- تیم ملی کاراته ایران که همواره از قدرت‌های این رشته در جهان و آسیا بوده، اردوی مشترکی با تیم ملی عراق برگزار می‌کند؛ تیمی که هیچ جایگاهی حتی در کاراته منطقه ندارد!

 

به گزارش کاراته نیوز عصر سه‌شنبه ایرنا، عادل عیدان غیلان رئیس و ریاض ظالمی نایب رئیس فدراسیون کاراته عراق با با حضور در محل فدراسیون کاراته با سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان کاراته ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، محسن آشوری و افسانه باقری نواب رئیس، وحید مومنی دبیر و احمد صافی عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته نیز حضور داشتند. طی نشست فوق در خصوص گسترش همکاری‌های کاراته ایران با عراق بحث و گفت‌وگو و مقرر شد که اردوی مشترک تیم‌های ملی ایران و عراق از ۲۳ خردادماه به مدت ۱۵ روز در تهران برگزار شود.

 

مشخص نیست برای کاراته ایران که سال‌ها در بین قدرت‌های جهانی و قاره‌ای این رشته قرار داشته، برگزاری چنین اردوی سطح پایینی، چه دستارودی خواهد داشت؟! تیم‌های کشورمان اکنون حضور در مراحل مختلف لیگ‌های جهانی (کاراته‌وان) را از دست داده‌اند و قطعا تمرین با کاراته‌کاهای عراق که حتی از جایگاهی در کاراته منطقه نیز برخوردار نیستند، بار فنی برای آنان ندارد.

این اردو در حالی تدارک دیده‌شده که کاراته ایران در سال جاری، رویدادهای مهمی چون قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در پیش دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا