مردانی سمت و سوی خود را پیدا کرد

زخم های کهنه کاراته که طباطبایی از ابتدای ورودش تلاش می کرد تا آنها را درمان کند، پس ازاینکه اسامی نفرات حاضر در مجمع از سوی وزارت ورزش اعلام شد، سرباز کرد.

لیستی پر از اما و اگر های فراوان که یکی از آنها تغییر نماینده داوران فدراسیون است که نام محمدعلی مردانی دبیر فدراسیون کاراته جایگزین سیروس یزدانی رئیس کمیته داوران هیات کاراته استان تهران شد.

مردانی در بخشی از مصاحبه ی خود با سایت فارس در تاریخ ۱۵ دی ماه به این نکته اشاره کرد «هیچ کاندیدی با من صحبت نکرده است و اصلا هیچ کدام از آنها از من نخواسته‌اند که به سمت آنها بروم. اینکه من اصفهانی هستم و برخی ها مدعی شوند که شاید من به سمت و سویی می‌روم اصلا به هیچ عنوان اینطور نیست.»

اما امروزعکسی از حضور مردانی در استاژ حبیب الله ناظریان که بیشتر رنگ و بوی انتخاباتی داشت در شبکه های اجتماعی و سایت هیات کاراته اصفهان مشاهده شد. البته حضور در این استاژ از سوی مردانی جرم نیست اما در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری انتخابات کاراته مانده است این شبهه را به وجود می آورد که وی سمت و سوی خود را پیدا کرده است.

«محمدعلی مردانی در تاریخ ۱۵ دی ماه و در همان مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا پس از انتخابات فدراسیون کاراته احتمال دارد رئیس آینده همکاری کنید، گفت:‌ هر رئیسی که انتخاب شود مختار است که تیم خود را انتخاب کند. بر اساس قابلیت‌های افراد و استراتژی که رئیس فدراسیون دارد، همکاران او برای آینده انتخاب خواهند شد. من اینجا هم نباشم در کاراته خواهم بود. البته تا به امروز برنامه‌ای برای ماندن در پست دبیری فدراسیون پس از انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ندارم، اما در بخش داوری به خاطر اینکه وقت‌های زیادی دارم قطعا حضور خواهم داشت.»

البته نمی خواهیم از متن بالا اینطور قضاوت شود که مردانی هدف خاصی از حضور در انتخابات دارد، اما اینکه او به دنبال پست ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته است امری اجتناب ناپذیر است.

ما امیدواریم تا اعضای حاضر در مجمع که از خاک خوردگان این رشته ورزشی هستند، در روز انتخابات این صحنه ها را در گوشه ی ذهن خود نگه دارند و با اتخاذ تصمیم درست نگذارند تا برخی از کاندیدها و غمخواران کاراته آنها را بازی داده تا سرانجام کاراته راه خود را به درستی پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا