گنج‌زاده: گلچینی از بهترین‌ها به ژاپن دعوت شده‌اند/ مسئولان ورزش ما را فراموش کرده‌اند

دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: فدراسیون ژاپن گلچینی از بهترین‌ها را به مسابقات کاراته وان دعوت کرده و امیدوارم که همه ما بتوانیم خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، چهار تن از ملی پوشان کاراته کشورمان اواخر آبان ماه برای شرکت در لیگ جهانی کاراته وان ژاپن راهی اوکیناوا خواهند شد.

ذبیح اله پورشیب وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج زاده وزن ۸۴+ کیلوگرم، سعید احمدی وزن ۶۷ – کیلوگرم و امیر مهدی زاده وزن ۶۰ – کیلوگرم، چهار ملی پوش کشورمان هستند که به دعوت فدراسیون کاراته راهی این کشور خواهند شد. این مسابقات در روزهای دوم و سوم آذرماه در اوکیناوا ژاپن برگزار می‌شود.

سجاد‌گنج زاده در گفت‌و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، در مورد اعزام به مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن، اظهار داشت: اوایل ‌آذرماه به همراه سه کاراته‌کای دیگر برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان راهی ژاپن خواهیم شد. این روزها هر کدام از ما چهار نفر به صورت انفرادی در شهرهای خودمان برای آمادگی لازم جهات حضور در این رقابت‌ها تمرین می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: تمام هزینه‌های حضور ما در مسابقات کاراته وان ژاپن برعهده میزبان است و هیچگونه هزینه‌ای را ما پرداخت نخواهیم کرداما به هر هر حال حضور در تمرینات مکرر هزینه دارد و باید این هزینه ها را شخصا پرداخت کنیم. فدراسیون ژاپن گلچینی از بهترین‌ها را به مسابقات کاراته وان دعوت کرده و امیدوارم که همه ما بتوانیم خوش رنگترین مدال را در ژاپن کسب کنیم.

دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: به هیچ عنوان از مسئولان اداره کل ورزش استان تهران انتظاری ندارم، چرا که آنها در این مدت به هیچ عنوان یک تماس با من نگرفته‌اند و حتی پس از مسابقات قهرمانی آسیا یادی از من نکرده‌اند. کلا ما کاراته‌کاها مظلوم هستیم و به فراموشی سپرده شده‌ایم. در گذشته هیات کاراته استان تهران نیز به همین شکل بود، اما خوشبختانه در حالا حاضر یک مقدار نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا