کرجی: بعد از گرفتن نقره آسیا، فقط صد دلار پاداش گرفتم

نایب قهرمان کاراته آسیا گفت: وقتی در ژاپن موفق شدم بر سکوی دوم قاره بایستم تنها صحرانورد بود که صد دلار به من پاداش داد و به غیر از این دیگر هیچ پاداشی نگرفتم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سحر کرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: تنها پاداشی که بعد از نایب قهرمانی آسیا در ژاپن گرفتم، همان صد دلاری بود که صحرانورد که گویا سرپرست تیم پسران بود به من داد. به غیر از این مبلغ هیچ پاداش دیگری نگرفتم و از تقسیم ۵۰ میلیونی که وزارت ورزش و جوانان نیز به بانوان داده هنوز هم خبری نشده است.

وی ادامه داد: در جلسات پایانی تمرینات تیم ملی یکی از مسئولان وزرات ورزش و جوانان حاضر شد و ۵۰ میلیون پاداش به این تیم داد تا میان بازیکنان تقسیم شود.  ابتدا گفتند که بچه‌های دیگر هم در این مبلغ شریک هستند و ما هم قبول کردیم اما موضوع اصلی اینجاست که به هیچ وجه این پاداش پرداخت نشده است. وقتی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شدیم، گفتند این پاداش پرداخت می‌شود و بعد از بازگشت هم همین را گفتند.

نایب قهرمان کاراته آسیا گفت: گویا در جدیدترین صحبتی که مسئولان فدراسیون داشتند، گفتند که تا آذر ماه به فدراسیون فرصت دهیم. به هر صورت فکر نمی‌کنم در شرایطی که اکثریت تیم خودشان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کنند این درست باشد که پاداشی که وزارت ورزش و جوانان مستقیما به تیم داده است را پرداخت نکنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا