روحانی: برای جبران کمبودها، به کمپ می رویم

مربی تیم نوجوانان و جوانان ایران گفت: برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسن روحانی در آستانه اعزام تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته ایران به مسابقات جهانی اندونزی با بیان اینکه نمی توان نتایج را در کاراته پیش بینی کرد، به خبرنگار ما گفت: قول کسب مدال نمی دهم اما برای کسب بهترین نتیجه به این مسابقات می رویم.

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان تیم برای این رقابت ها آماده اند، افزود: کشورهایی چون اسپانیا، فرانسه، ترکیه و مصر به همراه ژاپن از اصلی ترین رقبای ایران در این مسابقات به حساب می آیند.

وی نداشتن بازی تدارکاتی مناسب با رقبای خارجی را مشکل بزرگی دانست و گفت: بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار به خارج از کشور می روند و تجربه بالایی ندارند اما حضور در کمپ تمرینی ۱۰ روز قبل از برگزاری مسابقات می تواند کمک زیادی برای جبران این کمبود باشد.

روحانی  با بیان اینکه نمایندگان ایران روز ۲۲ و ۲۳ آبان ماه به روی تاتامی خواهند رفت، ادامه داد: روز بیست و دوم نمایندگان ما در پنج وزن نوجوانان و دو وزن جوانان و در روز بیست و سوم آبان و روز دوم رقابت ها سه نماینده دیگر ایران در رده ی جوانان به روی تاتامی رفته و با رقبای خود مصاف خواهند کرد.

وی درپاسخ به شرایط برگزاری اردوهای تیم نوجوانان و جوانان کاراته نیز گفت: با توجه به شرایط و مشکلات فدراسیون در مجموع اردوهای خوبی را برگزار کردیم هرچند معتقدم می شد این اردو ها را بهتر از این نیز برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه نگرانی از بابت داوری این رقابت ها ندارد، گفت: با توجه به حساسیت موجود در رقابت های جهانی فکر نمی کنم مشکل خاصی رخ دهد و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.

تیم ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید ایران روز های ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه در رقابت های جهانی اندونزی شرکت خواهند کرد.

نمایندگان ایران به منظور شرکت در کمپ تدارکاتی دوازدهم آبان ماه به اندونزی می روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا