روحانی : حضور طباطبایی را به فال نیک می گیریم

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسین روحانی ، مربی تیم ملی امید کاراته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : حضور طباطبایی سرپرست فدراسیون ، در اردوی تیم های پایه ،قوت قلب بزرگی برای ملی پوشان بود و این حرکت شایسته را به فال نیک میگیریم.

روحانی در ادامه بیان داشت : همین که وی در روزهای ابتدایی شروع کار خود آمدند و در اردوی تیم های پایه حضود پیدا کردند و با تک تک ملی پوشان به گفتگوی صمیمانه پرداختند خود قوت قلب بسیار خوب است و امیدواریم باز هم شاهد اینگونه حرکات ارزشمند و روحیه بخش در این مدت زمانی که تا اعزام داریم باشیم.

مربی تیم ملی با اشاره به نقش انگیزه در موفقیت ملی پوشان گفت : سرپرست فدراسیون در گفتگویی که داشتند ،به ملی پوشان قول پاداش دادند و بیان داشتند که با توجه به عملکرد ملی پوشان برای مدال آوران پاداش در نظر گرفتند ، که به نظر من این خود باعث ایجاد انگیزه می شود تا انشااله به امید خدا ، بچه ها بیشتر تلاش کنند و بتوانند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد : تیم های پایه ، آینده تیم بزرگسالان هستند و برای پیشرفت کاراته کشورمان ، باید پشتوانه سازی و توجه ویژه ای به رده های پایه شود تا در سالهای آینده شاهد پیشرفت در این رشته ورزشی که خوشبختانه صاحب استعدادهای زیادی نیز هستیم باشیم .

روحانی عامل موفقیت تیم را روحیه بالا ، بیان داشت و عنوان کرد : به نظر من در حال حاضر بزرگترین عاملی که باعث موفقیت تیم می شود بحث روحی و روانی است که این فاتور خیلی مهمی است و امیدوارم که بچه ها بتوانند این مقوله را خوب مدیریت کنند و البته ما نیز تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد .

وی افزود : درست است که در راستای آماده سازی تیم و در مدت زمانی که در اختیار داشتیم ،کاستی هایی نیز داشتیم که مهمترین آن بازیهای تدارکاتی بود که به هرحال به دلیل شرایط ،نتوانستیم بازیهای تدارکاتی لازم را داشته باشیم اما اینها دیگر گذشته و ما در حال حاضر به این جا رسیده ایم و باید تمام توانمان را باید صرف موفقیت کنیم و تمرکزمان را روی کسب بهترین نتیجه بگذاریم .

روحانی تصریح داشت : ملی پوشانمان با همه کم و کاستی های موجود ، انصافآ خوب کار کردند و همگی تلاش کردند. امیدوارم با کمک خداوند ، مزد زحماتشان را بگیرند و برای کشور و مردم عزیزمان افتخارآفرینی کنند .

وی رمز موفقیت کاراته را همدلی عنوان کرد و گفت : با ورود طباطبایی آرامش نسبی به کاراته برگشته و امیدوارم کاراته به آرامش نهایی برسد و مشکلات فدراسیون با تدبیر و همدلی حل شود. به طور حتم همه رشته های ورزشی دچار مشکل هستند اما در این رشته بیشتر شاهد مشکلات بوده ایم و اگر بخواهیم که کاراته کشور پیشرفت کند باید موافقین و مخالفین در کنار هم برای کاراته دلسوزی کنند و جامعه کاراته در کنار هم باشند نه روبروی هم . اگر انتقادی هم وجود دارد باید منصفانه باشد نه به دلیل منافع شخصی . تنها در این صورت است که کاراته به ساحل امن آرامش می رسد.

روحانی در پایان گفت : از مردم عزیزمان می خواهم که برای موفقیت همه ملی پوشان دعا کنند و انرژی مثبت به تیم دهند تا انشااله همه این بچه ها نتایج خوبی کسب کنند و باعث شادی دل مردم شوند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا