لیگ برتر کاراته لغو شد

زمانی گفت: به علت مشکلاتی که در طی دوره های گذشته در برگزاری سوپر لیگ و لیگ برتر بانوان مواجه میشدیم تصمیم بر آن گرقتیم که لیگ برتر را حذف کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمدعلی زمانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: باتوجه به این که تعداد تیم های شرکت کننده در بخش سوپرلیگ بانوان به حد نصاب نرسیده بود همچنین با نظر به اینکه در سالهای گذشته بعضی از تیم ها برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی میکردند ولیکن حاضر نمیشدند و ما برای برگزاری سوپرلیگ و لیگ برتر بانوان با مشکلاتی مواجه میشدیم امسال با نشست در فدراسیون و بررسی و بحث پیرامون این موضوع و درمیان گذاشتن این موضوع با سرپرست تیم های شرکت کننده و استقبال آنها تصمیم بر آن گرفتیم که لیگ برتر بانوان را حذف کنیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته در ادامه افزود: این امتیاز را برای تیم هایی که در لیگ برتر ثبت نام کردند قائل شدیم که از افراد بزرگسال نیز در ترکیب تیم خود استفاده کنند. من اعتقاد دارم با این تصمیم کیفیت برگزاری این مسابقات بالا خواهد رفت زیرا در سال گذشته شاهد بودیم که بعضی از تیم های لیگ برتر از یکی دوتا تیم های سوپرلیگی به مراتب بهتر و قوی تر بودند.

زمانی در پایان درخصوص شرایط مالی ثبت نام در سوپرلیگ اظهار داشت:برای اینکه تشویقی برای تیم ها شود و آنها را به سمت جذب نیرو سوق دهد ما ورودی سوپر لیگ را که طبق سالهای گذشته چهار میلیون تومان بود کاهش دادیم. و برای ایجاد شرایط مساوی برای تمامی شرکت کنندگان ورودی سوپرلیگ بانوان را دو میلیون تومان اعلام کردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا