صافی: تلاش می‌کنیم امسال در سوپر لیگ خوش بدرخشیم/ تا پایان فصل نگاهمان به صدر جدول است

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: امسال تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردیم و در تلاشیم تا فصل جدید در سوپر لیگ خوش بدرخشیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بسته شدن تیم دانشگاه آزاد برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: ترکیب لیست کاراته‌کاهای تیم دانشگاه آزاد نهایی شده است و خوشبختانه وضعیت بودجه و شرایط حضور ما در مسابقات سوپر لیگ کاراته مشخص شده است. با حمایت دکتر دادکان و دانشگاه آزاداسلامی تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردیم و با جذب چند ملی پوش در تلاشیم تا امسال در سوپر لیگ خوش بدرخشیم.

وی در ادامه افزود: برای فصل جدید بازیکنان خوبی مثل سجاد گنج‌زاده، شاهین جعفری، میلاد تیغی و محمد شهریاری را جذب کرده‌ایم و قرار است در ترکیب تیم کومیته برای دانشگاه آزاداسلامی مبارزه کنند. فکر می‌کنم امسال تیم خوبی را در سوپر لیگ داشته باشیم و حتما نگاهامان به صدر جدول از ابتدای فصل تا پایان فصل است.

صافی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ قرارداد بازیکنان فصل قبل پرداخت شده است یا خیر، گفت: خوشبختانه با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد ما تمام مبالغ بازیکنان فصل قبل را پرداخت کرده‌ایم و باشگاه هیچ گونه بدهی به بازیکنان ندارد. امسال نیز طبق قراردادی که با آنها بسته‌ایم مبالغ بازیکنان را در طول فصل طبق قرارداد پرداخت خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا