یاری: بهترین نتیجه در اندونزی کسب خواهد شد/یک سر و گردن از حریفان بالاتریم

کاراته کای وزن ۶۰-کیلوگرم تیم ملی امید که متولد ۳۰آبان ۷۳ در کرمانشاه است و در حال حاضر در استان البرز زندگی می کند، برای دومین بار رقابتهای جهانی را تجربه خواهد کرد و معتقد است تیم ایران یک سر و گردن بالاتر از سایر حریفان در اندونزی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، میعاد یاری  به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: سال ۸۸ نخستین تجربه حضورم در رقابتهای جهانی بود. در کشور مراکش و در رده سنی نوجوانان عنوان چهارمی را بدست آوردم، اما امسال مطمئناً با شناختی که از حریفانم دارم، عنوانی بهتر از دفعه قبل بدست می آورم.

وی با اشاره به اینکه کاراته کاهای مصری و فرانسوی اصلی ترین رقبایش در مسابقات جهانی اندونزی خواهند بود، افزود: امسال در جام باشگاههای آسیا مدال طلا گرفتم و در جام وحدت و دوستی هم صاحب مدال برنز شدم و در واقع حضور در این مسابقات برایم تدارکاتی خوبی بود.

یاری در مورد صحبتهای مطرح شده در خصوص صغرسنی اش گفت: ۱۰ سال با همین شناسنامه در رقابتهای کاراته شرکت کردم و برای اثبات ادعایم تمامی مدارکم را از جمله گزارش پزشکی قانونی و تراکم استخوان و… را به وزارت ورزش تحویل داده ام.

وی در مورد وضعیت آمادگی اش گفت:۴ ماه است که در اردوی تیم امید تمرین می کنم و تقریباً وضعیت آمادگی خوبی دارم. از فردا هم تمریناتمان در قزوین آغاز می شود و قرار است با تیم منتخب این استان یک دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

این کاراته کا کرمانشاهی گفت: تیم ما توانایی بالایی دارد و همه بچه ها با انگیزه و آمادگی بالا برای کسب بهترین نتیجه به اندونزی خواهند رفت و انشاء الله با دست پر به کشور بازمی گردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا