روحانی: بزرگترین نیاز امیدها حضور در لیگ جهانی اتریش است/ نتیجه برای ما مهم نیست

مربی تیم ملی کاراته امید گفت:‌ اعزام به مسابقات لیگ جهانی اتریش بزرگترین نیاز تیم ملی است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط آمادگی تیم ملی کاراته امید پیش از اعزام به مسابقات جهانی اندونزی، اظهار داشت: مرحله یازدهم اردوی تیم ملی در حال پیگیری است، خدا را شکر طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم مسائل فنی پیگیری شده است. در حال حاضر مسائلی که مد نظر ما است این که از نظر تاکتیکی کارهایمان را انجام دهیم. پیشرفت خوبی را نسبت به مراحل قبلی اردوها در بچه‌ها شاهد هستیم. ملی‌پوشان از لحاظ بدنسازی زیر نظر دکتر سیدی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و از لحاظ شرایط بدنی مشکل خاصی ندارند.

وی در ادامه افزود: بزرگترین نیازی که تیم ملی کاراته امید در حال حاضر دارد؛ این است که آنها به یک مسابقات تدارکاتی اعزام شوند. ملی‌پوشان ما کم تجربه هستند و برخی از آنها تا به حال حتی به یک سفر برون مرزی نیز اعزام نشده‌اند. پس با این حساب ما اگر آنها را به مسابقات تدارکاتی اعزام کنیم آنها حداقل تجربه حضور در تاتامی رسمی را تجربه خواهند کرد.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: این نفرات پشتوانه تیم ملی هستند و باید توجه شود که آینده تیم ملی بزرگسالان به این نفرات وابسته است، چرا که آنها از نوجوانان و جوانان شروع می‌کنند به امیدها می‌رسند و پس از آن در ترکیب بزرگسالان در میادین بین‌المللی شرکت می‌کنند به همین دلیل امیدوارم شرایط اعزام تیم ملی امید به لیگ جهانی اتریش فراهم شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم اعزام تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی مشکل خاصی دارد یا خیر، گفت: دقیقاً دلیل اعزام شدن را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم اگر کارهای اعزام ملی‌پوشان انجام شود می‌توانیم در این رویداد شرکت کنیم. حضور کاراته‌کاهای ما در لیگ جهانی اتریش مفید است باز هم می‌گویم حضور ملی‌پوشان در مسابقات لیگ جهانی از لحاظ نتیجه‌گیری مهم نیست. بحث حضور آنها در شرایط مسابقات برای ما مهم است، با حضور آنها در یک رویداد مهم ما می‌توانیم از نقاط ضعف و قوت آنها با خبر شویم و پیش از حضور در مسابقات جهانی مشکلات فنی تیم را برطرف کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا