تیموری: با رسیدن به فینال جهانی هدف بزرگی دارم

​کاراته کا سنگین وزن تیم ملی امید گفت: برای اینکه بتوانم به تیم ملی بزرگسالان راه یابم انگیزه زیادی برای موفقیت در رقابتهای جهانی اندونزی و سکو نشینی دارم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، کوشا تیموری کاراته کای ۸۴+کیلگرم تیم امید به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: از فروردین ماه در اردوهای آمادگی به سر می بریم و با تمرینات سنگین و پرفشاری که انجام داده ایم در حال حاضر آمادگی نسبی داریم.

وی افزود:  تمرینات بدنسازی و هوازی در کنار تمرینات فنی و کاراته در اردو پیگیری می شود و از فشار تمرین کاسته نشده و همچنان تمرینات پرفشاری را دنبال می کنیم.

تیموری با اشاره به اینکه برای سومین سال است که در اردوی تیم ملی حضور دارد، گفت: ابتدا در رده سنی جوانان به اردوی تیم ملی راه یافتم و همراه این تیم در رقابتهای جهانی اسپانیا حضور داشتم اما متاسفانه با شرایط خاصی که در آن دوره بود و همراه نبودن مربیان و بی تجربگی، علیرغم اینکه تیم خوبی داشتیم اما نتوانستیم به مدال برسیم.

وی ادامه داد: اما در رقابتهای جهانی امسال بی تجربه نیستم. اکثر بچه های تیم هم تجربه مسابقات برون مرزی و هم حضور در  اردوی تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه دارند. ضمن اینکه کادر فنی ای هدایت تیم ما را بر عهده دارد که موفق شد سال گذشته  تیم ملی بزرگسالان را قهرمان جهان کند.

تیموری در مورد رقابتهای جهانی اندونزی گفت: از ۲ سال پیش که در جهانی اسپانیا نتیجه را واگذار کردم برای حضور در فینال رقابتهای جهانی اندونزی و کسب مدال طلا هدف داشتم. امیدوارم کسب موفقیت در این پیکارها پلی باشد برای رسیدن من به تیم ملی بزرگسالان و حضور در رقابتهای جهانی اتریش.

وی در مورد شناختش از حریفان بیان کرد: اکثراً نفراتی که در رده جوانان بوده اند به رده سنی امید راه یافته اند و من فکر می کنم تقریباً حریفانم را می شناسم مصر، اسپانیا، ترکیه و ژاپن رقبای من هستند. با این حال نباید روی آن برنامه ریزی کرد. ما باید با تمام قوا به مصاف حریفان برویم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

کاراته کای تیم امید گفت: از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که برای موفقیت تیم ما تلاش ویژه ای دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا