تیم کاراته جنوب غرب تهران قهرمان سبک شیتوریو کشور شد

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: تیم سبک شیتوریو سی شین کای کاراته جنوب غرب پایتخت که به نمایندگی از استان تهران در این بازی ها شرکت کرد، موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مهران سرپرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت شش روز به میزبانی شهریار و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
وی گفت: تیم جنوب غرب با کسب ۱۱ نشان طلا، ۱۳ نقره و ۹ برنز بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد و تیم های تبریز و گیلان دوم و سوم شدند.

*ورزشگاه مرغوبکار به باشگاه استقلال واگذار می شود
رییس اداره جنوب غرب تهران با اشاره به اینکه با دستور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ورزشگاه مرغوبکار به باشگاه استقلال واگذار می شود گفت: باشگاه استقلال سند جدیدی ارائه کرده که ورزشگاه مرغوبکار با دستور رییس جمهوری سابق به این باشگاه واگذار شده است.
به گفته ی وی دستور رییس جمهوری در آن برهه زمانی لازم اجرا است.
سرپرست تصریح کرد: اگر این باشگاه تمام مخارج هزینه شده برای بازسازی این ورزشگاه را بپردازد، مرغوبکار را به استقلال واگذار می کنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران به عملیات بازسازی ورزشگاه قلعه نو بخش آفتاب و مجموعه طبقاتی جنوب غرب تهران اشاره کرد و گفت: با اعتبار اختصاص یافته پنج هزار میلیارد ریالی عملیات ساخت این پروژه ها را شروع می کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا