گنج زاده: سطح کاراته ایران با تیم های عربی قابل مقایسه نیست

ملی پوش کاراته حاضر در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، گفت: سطح کاراته ایران قابل مقایسه با تیم های عربی نیست و یک سر و گردن از آنها بالاتر است.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سجاد گنج زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: کاراته ایران در سطح جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد اما این موضوع دلیلی برای اینکه حریفان خود در مسابقات غرب آسیا را دست کم بگیریم، نیست.

بازیکن تیم ملی کاراته بزرگسالان که در بخش کومیته تیمی (مبارزه) مسابقات غرب آسیا حضور پیدا می کند، اظهارکرد: همه ملی پوشان حاضر در این رقابت ها از جمله خودم تنها به کسب نشان خوشرنگ طلا فکر می کنند.
وی به حضور نداشتن مربیان و سرپرست تیم ملی در کنار ملی پوشان بدلیل صادر نشدن روادید آنها برای سفر به امارات نیز اشاره کرد و گفت: این اتفاق شوک بدی به بازیکنان وارد کرد اما تلاش می کنیم تا این مساله کم ترین تاثیر را بر روی عملکردمان داشته باشد.
گنج زاده که سابقه کسب مقام قهرمانی در مسابقات بزرگسالان جهان در آلمان و بزرگسالان آسیا در امارات را در کارنامه دارد، افزود: ورزشکاران ملی پوش ایرانی در بسیاری از رویدادها و مسابقات ثابت کرده اند در روزهای سخت و در شرایط دشوار نیز می توانند افتخار آفرینی کنند.
تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش کومیته با مجوز فدراسیون با ترکیبی از بازیکنان قزوینی به اضافه دو بازیکن از شهرهای دیگر کشور در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.
مسابقات قهرمانی کاراته بزرگسالان آسیا از امروز (دوشنبه) با حضور تیم های عربی و تیم ملی کشورمان در شارجه امارات متحده عربی برگزار می شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا