بدون حضور مربیان کار سختی در مسابقات غرب آسیا داریم

ملی پوش کاراته ایران از حضور نداشتن مربیان و سرپرست تیم ملی در کنار این تیم بدلیل صادر نشدن روادید برای آنها اظهار تاسف کرد و گفت: این موضوع اتفاق تلخی بود اما سعی می کنیم تا تاثیر چندانی بر عملکردمان نداشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز بهمن عسگری در گفت و گو با ایرنا، افزود: همه ملی پوشان هم قسم شده ایم تا این موضوع را فراموش کرده و برای کسب یک نتیجه خوب و شایسته تلاش کنیم.
ملی پوش وزن ۸۴- کیلوگرم کاراته ایران حاضر در مسابقات قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا در امارات متحده عربی گفت: در این رقابت ها کار سختی را پیش رو داریم چرا که تیم های عربی انگیزه بالایی برای مصاف با تیم ایران دارند از این رو نباید هیچ کدام از آنها را دست کم گرفت.
وی که پس از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی کومیته تیمی در رقابت های غرب آسیا حضور پیدا کرده است، گفت: با وجود داشتن حریفان سخت، به جز کسب مقام قهرمانی در این پیکارها به چیز دیگری فکر نمی کنم.
عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان که در کارنامه خود چهار عنوان قهرمانی مسابقات جهانی جوانان در مراکش و امیدهای جهان در مالزی، رقابت های جهانی بزرگسالان در آلمان و مسابقات آسیای در امارات را به همراه دارد، اعتبار مسابقات غرب آسیا را بالا دانست و افزود: البته بخش قابل توجهی از این اعتبار بدلیل حضور تیم ایران که از قطب های کاراته دنیا به شمار می رود، بدست آمده است.
تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش کومیته (مبارزه) با مجوز فدراسیون با ترکیبی از بازیکنان قزوینی در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.
مسابقات قهرمانی کاراته غرب آسیا از امروز دوشنبه با حضور تیم های کشورهای عربی و تیم ملی کشورمان از امروز دوشنبه در شارجه امارات متحده عربی آغاز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا