آرین‌خو: من خائن هستم یا سمندر که پسرش را دوباره به تیم ملی تحمیل کرد؟

مدیر پیشین تیم‌های ملی کاراته با انتقاد شدید از رئیس این فدراسیون گفت: برای روشن شدن اینکه چه کسی خائن است برخی نکات را می‌گویم.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمد آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد صحبت‌های رئیس فدراسیون کاراته که او را به خیانت متهم کرده، گفت: سمندر اصلاً در سطحی نیست که بخواهم جوابش را بدهم اما برای اینکه برخی نکات روشن شود بعضی از مسائل را می‌گویم. او سواد حرف زدن ندارد اما من مجبورم برخی مسائل را بگویم.وی ادامه داد: من خائن هستم یا سمندر که پسرش را دوباره به تیم ملی تحمیل کرد و در ژاپن یک بازی کرد و شکست خورد؟ ماجرای اختلاف ما از همین مسئله شروع شد. از زمانی که سلیمانی به پسرش گفت به این شرایط به درد تیم ملی نمی‌خورد و از همان زمان اختلافات شروع شد.

مدیر پیشین تیم‌های ملی کاراته تأکید کرد: من خائن به کاراته ایران هستم یا سمندر که از فردی که به عنوان رابط بین تیم‌های ملی و رئیس فدراسیون معرفی کرده بودیم در ماه آبان سال ۱۳۹۳ مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به التماس گرفته و هنوز هم پس نداده است؟ چک او موجود است. جالب اینجا است که بعداً در برنامه تلویزیونی فرد مذکور را مورد تخریب هم قرار داد.

آرین‌خو اظهار داشت: من خائن هستم یا رئیسی که در شرایطی که تیم‌های پایه برای مسابقات برون‌مرزی آماده می‌شوند تنها، تیم پایه بانوان را راهی رقابت‌های کاراته وان ترکیه می‌کند و تیم پسران درون کشور تمرین می‌کنند؟ خیلی مسائل وجود دارد تا مشخص شود چه کسی خائن است ولی اجازه بدهید فعلاً به همین موارد بسنده کنم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا