عباسعلی: تمام تمرکزم روی مبارزات بود/ به هدف آسیایی‌ام رسیدم، حالا به مدال جهانی فکر می‌کنم

دارنده مدال طلای کاراته آسیا گفت: در تمام این مدت مبارزات حریفانم را آنالیز کرده بودم و خوشحالم که مدال طلای آسیا را کسب کردم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژاپن گفت: خودم را برای مسابقات آماده کرده بودم و هدف اصلی از حضور در این مسابقات این بود از عنوان قهرمانی سال های گذشته دفاع کنیم. خدا را شکر تمریناتی که پیگیری کرده بودم در پایان جواب داد. تنها هدفم در تمرینات تیم ملی قهرمانی در آسیا بود. هدف بعدی ام مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان است.

وی در ادامه گفت: مدال طلای قهرمانی آسیا را کسب کردم و دیگر همه چیز برایم تمام شد و به فکر کسب مدال در مسابقات بعدی هستم. تمام تمرکزم را برای کسب مدال در مسابقات جهانی گذاشته ام.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه خاطرنشان کرد: آسیایی ها خیلی پیشرفت کرده اند و باید مراقب بوده و بهتر از آنها باشیم تا آنها به گرد پای ما نرسند.

وی درباره مسابقاتی که داشت، گفت: بازی با نماینده ژاپن یک فینال زودرس برای من بود. همه شرایط به خاطر میزبانی به سود حریفم بود. تماشاگران این دیدار را بسیار حساس کرده بودند اما من تمرکزم روی مبارزات بود. روی تاتامی هیچ صدایی را نمی شنیدم و تنها صدای بچه های تیم ملی را که مدام من را راهنمایی می کردند، می شنیدم.

عباسعلی در ادامه گفت: نماینده ژاپن حریف سر سخت من در تمام مسابقات است و همه جا کنار هم برای رسیدن به قهرمانی می جنگیم. او همه جا پا به پای من است و یک مدال جهانی بیشتر از من دارد. خوشحالم که با نتیجه ۵ بر سه حریفم را شکست دادم و راهی فینال شدم، البته ناگفته نماند در طول این مدت تمام فیلم های حریفم را نگاه کردم و همه تاکتیک و تکنیک او را آنالیز کردم. مطمئن هستم که او نیز فیلم بازی های من را آنالیز کرده بود چون کاملا آماده مقابل من مبارزه می کرد.

وی در پایان عنوان کرد: در فینال حریف چینی را بهتر از این می توانستم شکست دهم. اما بازی را مدیریت و از تجربه هایم استفاده کردم. خوشحالم طلای مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردم. خدا را شکر که مزد زحماتم را گرفتم. مدت ها بود با مصدومیت تمرین می کردم و هرچند که پزشکم توصیه کرده بود پا نزنم اما تلاش کردم و مدال طلا گرفتم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا