انتظار داریم در فدراسیون جهانی کرسی داشته باشیم/اسپینوز به دنبال دوستی جدید با ایران است

رئیس فدراسیون کاراته گفت: اسپینوز مدعی شده دیگر از ما دلخور نیست و جلسه امروز برای این بود که از ما رای اعتماد بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز علیرضا سمندر در گفت‌وگو با فارس، گفت: امروز جلسه ای با رییس فدراسیون جهانی داشتیم و در ابتدای جلسه وی مدعی شد که به دلیل اعتراضی که ما در حاشیه مسابقات جهانی به وی داشتیم از ما دلخور است، اما من به اسپینوز اعلام کردم که به هر حال جایگاه کاراته ایران بسیار بالا است و ما انتظار داریم که یک پست در فدراسیون جهانی داشته باشیم.

وی افزود: اسپینوز مدعی شد که برخی از مسئولان کشورها شیطنت می‌‌کنند و به ما اعلام کرده‌اند که چرا از ایران دفاع می‌کنید. آنها مدعی هستند که فدراسیون ایران در حاشیه مسابقات جهانی اعتراض زیادی داشت و نباید از آنها حمایت کنید.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: اسپینوز مدعی شد که موضوع دلخوری من از فدراسیون ایران به فراموشی سپرده شد و حالا هیچ دلخوری از مسئولان فدراسیون ایران ندارم.

سمندر در ادامه گفت: رییس فدراسیون جهانی در ادامه صحبت های خود گفت من به فدراسیون کاراته ایران  کمک خواهم کرد. به اعتقاد من جلسه امروز برای این بود که رییس فدراسیون جهانی دوست داشت بداند فدراسیون ایران همچنان از رییس فدراسیون جهانی حمایت می‌کند یا خیر که خوشبختانه با صحبت هایی که داشتیم خیالش راحت شد. به هر حال جلسه امروز یک جلسه تقریبا توافقی بود که از ما رای اعتماد بگیرد و خیالش راحت شود. جلسه به خوبی برگزار شد و به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون جهانی در صحبت‌های خود مدعی شد که کاراته ایران در دنیا جایگاه خوبی دارد و برای کاراته کشورمان قابل احترام است و همه کشورها روی قدرت کاراته ایران حساب ویژه ای باز کرده اند. من قبل از این جلسه فرصت حضور در ایران را پیدا نکرده ام اما تلاش می‌کنم ابتدا به زودی نایب رییس خود را به ایران اعزام کنم و پس از آن به زودی خودم نیز به کشور ایران سفر خواهم کرد.

رئیس فدراسیون کاراته با اعلام به اینکه اسپینوز از ما خواسته تا زمان برگزاری مسابقات وحدت و دوستی را برایشان ارسال کنیم یادآور شد: او به ما گفت برای اینکه با دیگر مسابقات تداخل نداشته باشد زمان دقیق برگزاری جام وحدت و دوستی را باید مشخص کنیم.

سمندر در پایان گفت: رییس فدراسیون جهانی مدعی شد که به دنبال دوستی جدیدی با ایران است و از امروز یک دوستی جدیدی را شروع خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه نایب رییس فدراسیون جهانی که اماراتی است نیز حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا