مهدی‌زاده: شرایطم برای حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا عالی است

ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و در چند روز باقی‌مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا به‌شدت تمرین خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، امیر مهدی‌زاده که به همراه تیم ملی کاراته به ژاپن رفته تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود در گفت وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم اظهار داشت:  برای حضور در رقابت‌‌های قهرمانی آسیا وضع جسمی و روحی مناسبی دارم و در چند روز باقی‌مانده تا شروع این رقابت‌ها نیز در ژاپن تمریناتم را دنبال می‌کنم تا با آمادگی کامل به روی تاتامی بروم.

وی ادامه داد: پیش از اعزام به ژاپن به عضویت تیم یاسین پیشرو استان قم درآمدم و این موضوع واقعاً انگیزه‌ام را بالا برد، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال تیم‌داری می‌کند. جا دارد از حمایت‌های رحمانی و حسینی در این باره تشکر کنم، زیرا واقعاً با این حمایت به من انگیزه دادند.

قهرمان کاراته جهان گفت: امیدوارم تمام بچه‌های تیم بهترین نتیجه ممکن را در ژاپن بگیرند و من نیز بتوانم از عنوام قهرمانی‌ام دفاع کنم. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتیجه زحماتمان را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا