کاراته قهرمانی آسیا؛ ۲ نقره و۲ برنز حاصل تلاش شوتوکان های ایرانی

تیم منتحب شوتوکان کاراته ایران در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (JKA) به دو مدال برنز و دو مدال نقره دست یافت.
نخستین دوره از رقابتهای آسیا و اقیانوسیه با حضور ۴۱۹ ورزشکار از ۱۶ کشور در سالن ایندور اسپرت بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد. تیم کاتای بزرگسالان که در این نخستین دوره این مسابقات با ترکیب مصطفی پور جلالی، عمار میرزایی و حمید عربپور وهمچنین مربیگری محسن رشیدینژاد به فینال راه یافتند در آخر نتیجه را درمقابل حریف قدرتمند شرق آسیاسی خود، ژاپن واگذار نمودند و عنوان ارزشمند نایب قهرمانی را کسب کردند.
همچنین در رده سنی ۱۹ تا ۲۱ سال کاتای انفرادی بانوان، خانم فرزانه قاسمیزاده موفق به کسب مدال نقره شد.
در رده سنی ۹ سال دختران شاهد درخشش پرفروغ تری بودیم زیرا حاصل تلاش این رده سنی دو مدال بود، هلیا زینعلی در کاتای انفرادی مدال نقره و در کومیته انفردای مدال برنز را از آن خود کرد.