سمندر : قول کسب حداقل ۴ مدال طلا را می دهم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: با روحیه ی بالایی که در ملی پوشانمان هم در بانوان و نیز مردان می بینم قول کسب حداقل ۴ مدال طلا را می دهم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز تیم های ملی کاراته کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی کاراته آسیا راهی یوکوهامای ژاپن شد.

در همین رابطه علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران جوان بیان داشت : روحیه ملی پوشانمان بسیار عالی است و همگی رو فرم هستند و دوستی و صمیمیت بینشان موج می زند و همه با انرژی و مصمم اند که بهترین نتیجه را کسب کنند. با این روحیه خوبی که از بچه ها می بینم قول کسب حداقل ۴ مدال طلا را از این رقابت ها می دهم.

سمندر در خصوص رقبای اصلی ایران در این رقابت ها گفت : رقیب اصلی ما فقط ژاپن نیست و کشور های قزاقستان، مالزی و کویت هر کدام صاحب ستار ه اند ولی ما هم ستا ره های خودمان را داریم و  قهرمانی جهان را  یدک می کشیم و هیچ یک از حریفان را دست کم نمی گیریم،  بنابراین تلاشمان را به بهترین نحو انجام می دهیم.

وی در پایان از مردم خواست که برای .موفقیت تیم های ملی کاراته دعا کنند و عنوان کرد : امیدوارم ملی پوشان نتیجه ای که لیاقتش را دارند کسب کنند و باعث شادی دل هموطنانمان شوند و سربلند به کشور بازگردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا