مهدی زاده: اولویتم مسابقات قهرمانی آسیا است/ برنامه‌ای برای لیگ جهانی ندارم

ملی پوش کاراته گفت: برای رقابت‌های آسیایی ۵ ماه است در اردو بسر می بریم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از سرویس ورزشی  برنا، چندی پیش مسابقات جام وحدت و دوستی با حضور چند کشور مدعی در کاراته و در شهر ارومیه برگزار شد و تیم ایران با دو گروه بزرگسال و امید در این رقابت ها حضور یافت و توانست ۱۵ طلا را از این جام کسب امیر مهدی زاده یکی از مدال آوران طلای این رقابت ها به خبرنگار برنا گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم ها با آمادگی قابل قبولی در این رقابت ها شرکت کرده بودند. تیم ایران با تیم امید و بزرگسالان شرکت کرده بود که در هر دو تیم نفرات اصلی تیم ها حضور داشتند تیم ترکیه و آذربایجان نیز با تیم اصلی بزرگسالان این جام شرکت داشت که باعث ارتقای سطح کیفی مسابقات شده بود انگیزه بچه ها و جذابیت مسابقات بالاتر رفته بود.

این کاراته کا از عملکرد خود در جام وحدت و دوستی ابراز رضایت کرد و افزود: من نهایت تلاشم را در این جام کردم و توقعی که از این رقابت ها داشتم برآورده شد و به طلا رسیدم. امیدوارم من و سایر اعضای تیم کاراته بتوانیم در رقابت های آسیایی که پیش رو داریم نیز موفق باشیم.

مهدی زاده در ادامه پیرامون اردوهای آماده سازی تیم ملی برای رقابت های آسیایی عنوان کرد: از دو هفته پیش هفته اردوهای تمرینی ما به مدت یک هفته و در شهر قم برگزار شد. پیش از این نیز اردوهای مختلفی داشتیم که طی ۵ ماه در شهرهای مختلف برگزار شد.

وی در خصوص رقابت های لیگ جهانی نیز خاطرنشان کرد: این لیگ به صورت آزاد برگزار می شود و همه کاراته کاها می توانند در این لیگ شرکت کنند من هم تمایل به شرکت در این رقابت ها را دارم ولی هنوز برای ان برنامه ای ندارم؛ در حال حاضر اولویت همه ما مسابقات قهرمانی آسیا است که انشاءالله از آن که دست پر برگشتیم برای لیگ جهانی هم برنامه ریزی می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا