پورشیب: با تمام وجود برای کسب مدال طلا به میدان می روم

کاراته کای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی مردان گفت: برای ششمین بار در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان می روم و با تمام وجود مبارزه خواهم کرد تا به مدال طلا برسم.

به گزارش  پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، ذبیح اله پورشیب ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: خداراشکر وضعیت آمادگی خوبی دارم و تمام تیم هم خوب و با انگیزه تنها در اندیشه کسب مدال و دفاع از عنوان قهرمانی به ژاپن می روند.

وی افزود: من و هم تیمی هایم تمام  تلاشمان را می کنیم تا خوشرنگ ترین مدال را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

پورشیب در مورد شرکت در رقابتهای بین المللی ارومیه گفت: آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا داشتم که خداراشکر برطرف شد و به روی تاتامی رفتم. این مسابقات کمک زیادی به من در شناسایی نقاط قوت و پوشش نقاط ضعفم کرد و مسابقات خوبی برای محک تیم ملی پیش از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا بود.

وی ادامه داد: با اینکه در رده انفرادی مدال خوشرنگی  کسب نکردم اما از عملکرد راضی هستم و امیدوارم بتوانم در رقابتهای آسیایی مدال طلا را از آن خود کنم.

کاراته کا وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی گفت: ۴ طلا و یک نقره در بخش انفرادی و ۲ طلا و یک برنز در کومیته تیمی حاصل مبارزات من در رقابتهای آسیایی بوده و امسال هم برای قهرمانی و کسب مدال طلا می جنگم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا