کتیرایی: مسابقات ارومیه درس خوبی به ملی پوشان داد

مربی تیم ملی کاراته گفت: رقابت های ارومیه محک خوبی برای اعضای تیم ملی بود تا حریفان آسیایی را دست کم نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا کتیرایی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما درباره شرایط ملی پوشان مصدوم کاراته قبل از رقابت های قهرمانی آسیا افزود: خوشبختانه مصدومی در تیم ملی نداریم و سه ملی پوشی که در تصادف دچار مشکل شده بودند، وضعیت خوبی دارند. اگرحسین سمندر، ‌ابراهیم حسن بیگی و ذبیح اله پورشیب احساس درد و کوفتگی داشتند، اجازه شرکت آنها را در مسابقات جام وحدت ارومیه نمی دادیم.
وی در مورد مسابقات جام وحدت و نایب قهرمانی ایران در بخش کومیته تیمی این رقابت ها گفت: دومی در مسابقه تدارکاتی مهم نیست و تیم ملی نقطه اوج خود را در مسابقات قهرمانی آسیا قرار داده است. برای ملی پوشان و کادرفنی رقابت در میدان ارومیه خوب بود تا حریفان را دست کم نگیرند.
مربی تیم ملی کاراته افزود: با اینکه قهرمان جهان هستیم اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که بعد از رقابت های جهانی سال قبل، تیم ملی ۱۰ ماه بود که در مسابقه برون مرزی و تدارکاتی شرکت نداشت، بنابراین نیاز بود ملی پوشان میدان ببینند تا ناهماهنگی ها از بین برود.
وی ادامه داد: با اینکه فاصله زمانی مسابقات ارومیه با رقابت های قهرمانی آسیا کم بود اما چاره ای نداشتیم و کاراته کاها را در این مسابقات شرکت دادیم چون تنها میدان محک ورزشکاران بود.
کتیرایی با اشاره به ورود کاراته کاها به اردوی تیم ملی از عصر امروز، ‌افزود: پس از شرکت در رقابت های جام وحدت و دوستی ارومیه، ۲ روز به ملی پوشان استراحت دادیم و با آغاز اردوها از فردا در نظر داریم در تمرینات آخر به مرور تکنیک و تاکتیک بپردازیم. تیم ملی چهار روز قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا راهی ژاپن محل برگزاری مسابقات می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا