علیپور: اولین مدال طلای انفرادی‌ام را در ژاپن می‌گیرم

ملی‌پوش کاراته گفت: قصد دارم در ژاپن اولین مدال طلای انفرادی آسیایی‌ام را به دست بیاورم و مطمئن باشید با تمام قدرت روبه‌روی حریفان حاضر خواهم شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز رزیتا علیپور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دومین حضورش در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا اظهار داشت: در اولین حضورم توانستم به همراه عباسعلی، زنگنه و دوستی در کومیته تیمی به مدال طلای آسیا در امارات برسم اما در این دوره قصد دارم در بخش انفرادی طعم ایستادن بر روی سکوی قهرمانی را بچشم.
وی ادامه داد: بیشتر حریفان را به همراه کادر فنی تیم آنالیز کردیم و در این میان نماینده مالزی که در رقابت‌های جهانی آلمان به مدال نقره رسید و کاراته‌کای ژاپنی که در این مسابقات برنز گرفت حریفان اصلی‌ام محسوب می‌شوند، البته از کنار حریف ازبکستانی نیز به راحتی نمی‌توان گذشت.
ملی‌پوش ۶۰ کیلوگرمی کاراته بانوان اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب پیش می‌رود و اردوی آخری که در شمال داشتیم بسیار تاثیرگذار بود. به هر حال هوای شمال کشور به نوعی با ژاپن همخوانی دارد و این موضوع کمک بزرگی در روند آماده‌سازی به حساب می‌آید. وضعیت خودم نیز خوب است و خدا را شکر از آمادگی بسیار مطلوبی برخوردار هستم.
علیپور گفت: آخرین مدالی که در مسابقات برون مرزی گرفتم اردیبهشت ماه به همراه دانشگاه‌آزاد بود که موفق شدم در عنوان اولی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کنم. امیدوارم بتوانم همین عنوان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و در ژاپن به دست بیاورم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا