عباسعلی: بهترین نتیجه برایم خوشرنگ ترین مدال است

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی بانوان گفت: تمرینات فنی، بدنسازی و میدانی را طبق برنامه دنبال می کنیم تا با نزدیک شدن به زمان مسابقات آسیایی ژاپن آماده مبارزه با حریفان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: آسیب دیدگی جزیی داشتم و از روز جمعه به جمع اردونشینان اضافه شدم اما خدا روشکر از نظر بدنی در وضعیت آمادگی خوبی هستم.

وی افزود: یک اردو دیگر تا اعزام به رقابتهای آسیایی در پیش داریم و امیدوارم همه با دست پر و بهترین نتیجه به کشور بازگردیم. تک تک کاراته کاها دوست دارند که بهترین مدال را کسب کنند و فشار تمرینات و سختی ها را تحمل کرده اند و امید زیادی به کسب نتیجه دارند.

عباسعلی با تاکید بر اینکه  امسال شرایط میزبانی به سود ژاپنی هاست، گفت: باید از نظر روحی و روانی در سطح بالایی باشیم و با خیلی چیزها بجنگیم  تاهمانند رقابتهای آسیایی امارات درخشش خوبی داشته و افتخار آفرینی کنیم. ژاپنی ها این دوره با استفاده از شرایط میزبانی می خواهند جام قهرمانی را در خانه نگه دارند.

دارنده مدال طلای انفرادی و تیمی سال ۲۰۱۳ رقابتهای قهرمانی آسیا در مورد شناختش از حریفان گفت: همه حریفانم را کاملاً می شناسم. کار مشکلی دارم همانطور که من مبارزات حریفانم را آنالیز کرده ام قطعاً آنها هم بیکار ننشسته و مبارزات من را آنالیز کرده اند اما من برای هر حریف برنامه خاصی خواهم داشت و با شیوه ای متفاوت مبارزه می کنم.

وی در مورد شرکت در دیدارهای تدارکاتی گفت: همراه تیم دانشگاه آزاد اسلامی در رقابتهای جام باشگاههای آسیا شرکت کردم که میدان تدارکاتی خوبی برایم بود. در بسیاری مواقع اتفاق افتاده که تیم ملی بدون اردوی تدارکاتی راهی رقابتهای بین المللی شده و نباید ذهن را درگیر این گونه مسائل کنیم. مهم این است که از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشیم که در تغییر نتیجه مفید است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا