عمادالسادات: تیم کاراته سپاهان منحل شد /گفتند بودجه‌ای برای تیم کاراته در نظر نگرفته‌اند

سرپرست تیم کاراته سپاهان گفت: به ما اعلام کردند که باشگاه سپاهان بودجه‌ای برای تیم کاراته در نظر نگرفته و این تیم منحل شده است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مصطفی عمادالسادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی صحبتی که با مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان داشتیم، وی به ما اعلام کرد که هیئت مدیره بودجه‌ای برای کاراته در نظر نگرفته و تیم منحل شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تغییر رأی و دیدگاه باشگاه سپاهان تصریح کرد: منتظر هستیم تا دیداری با مدیرعامل باشگاه سپاهان داشته باشیم و امیدواریم هیئت مدیره رایزنی‌هایی برای ادامه فعالیت این تیم داشته باشد.

به گفته عمادالسادات تیم کاراته سپاهان تنها تیم کاراته باشگاهی اصفهان بود و در صورت قطعی شدن انحلال این تیم، بازیکنان اصفهانی تیمی برای بازی کردن ندارند و آینده خوبی در انتظار کاراته اصفهان نیست.

وی تاکید کرد: فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر با بازیکنان بومی به عنوان چهارمی دست پیدا کردیم اما دو فصل قبل با تیمی جوان که از ترکیب بازیکنان اصفهانی تشکیل شده بود، در سوپر لیگ با بدشانسی به رتبه چهارمی رسیدیم، در حالی که می‌توانستیم سوم نیز شویم.

به گزارش فارس، تیم کاراته سپاهان در کارنامه خود ۶ دوره قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور و یک دوره قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را داشت اما فعالیت این تیم متوقف شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا