هروی: با قهرمان جهان اردوی مشترک خواهیم داشت/ کاراته‌کاهای تیم امید نیاز به توجه دارند

سرمربی تیم کاراته امید گفت: بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی مشترک با تیم قهرمان جهان خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیگیری اردوهای تیم ملی کاراته امید اظهار داشت: مرحله پنجم اردوی تیم ملی امید روز گذشته تمام شد مسئولان هیأت کاراته استان مازندران شرایط خوبی را در ساری برای کاراته‌کاها مهیا کردند. از اول تا نهم ماه جاری در ساری اردو برگزار کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: سه‌شنبه وارد اردو می‌شویم و تا نوزدهم در تهران این اردوها پیگیری می‌شود. ابتدا کار میدانی سبک برگزار خواهیم کرد و در ادامه با تیم منتخب استان مرکزی دیدار دوستانه‌ای خواهیم داشت.

سرمربی تیم امید در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در هر دوره اردو از پتانسیل داخلی برای رفع نقاط ضعف ملی‌پوشان استفاده کنیم. به امید خدا بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در بخش بزرگسالان یک اردوی مشترک با تیم قهرمان جهان(ایران) خواهیم داشت. به نظرم باید کاراته‌کاهای بزرگسال به برادران کوچک خود که در تیم امید هستند کمک کنند. چرا که این نفرات آینده‌ کاراته ایران هستند. این حس خوبی که بین کاراته‌کاهای بزرگسال و امید وجود دارد برای ما جای خوشحالی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای تیم ملی امید بیش از اعزام به مسابقات جهانی مسابقات برون مرزی در نظر خواهید داشت یا خیر،‌ گفت: شهریورماه مسابقات لیگ کاراته وان را در پیش داریم. متأسفانه فدراسیون با مشکل مالی روبرو است. به هر حال سال سال المپیکی است و نگاه‌ها به رشته‌های المپیکی است. تلاش می‌کنیم اگر تیم به مسابقات برون مرزی اعزام نشد به ناچار نقاط ضعف را در دیدارهای داخلی رفع کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: بیست و یکم تا هفتم اردوی تیم ملی امید در ارومیه برگزار می‌شود که به همین دلیل ما در مسابقات جام وحدت و دوستی شرکت خواهیم کرد. تیم امید به توجه نیاز دارد چرا که این بازیکنان جوان هستند و نیاز به توجه دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا