کتیرایی: هر سه ملی‌پوش در سلامت کامل به سر می‌برند

مربی تیم ملی گفت: خوشبختانه در حادثه تصادفی که روز گذشته برای ملی‌پوشان رخ داد هیچگونه مصدومیتی برای اعضای تیم ملی رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علی کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به حادثه‌ای که روز گذشته برای سه تن از ملی‌پوشان رخ داد، اظهار داشت: روز گذشته دوازدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته به پایان رسید و طبق برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم ملی‌پوشان برای استراحتی چند روزه هر کدام راهی شهر خودشان شدند. متأسفانه عصر روز گذشته حسین سمندر، ذبیح‌الله‌ پورشیب و ابراهیم حسن‌بیگی با وسیله شخصی پورشیب در حال بازگشت به تهران بودند که متأسفانه یک وانت از مسیر مقابل به علت خواب‌آلودگی به شدت با خودروی ملی‌پوشان برخورد و باعث واژگونی ماشین آنها شده است.البته جای شکر دارد که هیچ کدام از ملی‌پوشان مصدوم نشدند و تنها کوفتگی بدن دارند.

وی در ادامه گفت:‌ پس از کروکی که مسئولان راهور کشیدند مشخص شده است راننده وانت که در این حادثه جان خود را نیز از دست داده بر اثر خواب‌آلودگی از مسیر خود منحرف شده و به خودروی ملی‌پوشان برخورد کرده است. متأسفانه حال نفر دوم نیز خیلی خوشایند نیست و طبق شنیده‌ها در کما به سر می‌برد. متأسفیم از اینکه این اتفاق رخ داده و به خانواده درگذشته تسلیت می‌گوییم و امیدواریم که حال نفر دوم نیز رو به بهبود باشد.

مربی تیم ملی تیم کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: با هر سه ملی‌پوش تلفنی صحبت کردم و در سلامت کامل به سر می‌برند هیچگونه اتفاق خاصی برای آنها خوشبختانه نیفتاده است. پس از گفت‌وگویی که با آنها داشتم اعلام کردند که راهی تهران شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا