هروی: برای ماندن جزو قدرتهای دنیا به تیمهای پایه توجه کنیم

شهرام هروی می‌گوید کاراته‌کاهای امید ایران شایستگی این را دارند که در کنار تیم بزرگسالان بر قله کاراته دنیا قرار گیرند، اگر مسئولان نسبت به این تیم توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سرمربی تیم ملی امید کاراته در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به پایان یافتن مرحله چهارم اردوی تیم ملی گفت: پس از پایان اردوی تیم ملی با همکاری فدراسیون و هیئت کاراته تهران دیدار تدارکاتی با تیم کاراته تهران برگزار کردیم که جدای از برد و باختها، صرف برگزاری این قبیل مسابقات برای ما راضی کننده است ولی باید حضور در چنین مسابقاتی را برای کاراته کاها بیشتر کنیم که البته این موضوع به توجه بیشتر فدراسیون به امیدهای آینده کاراته ایران بستگی دارد.

او ادامه داد: کاراته ایران در حال حاضر جزو قدرتهای برتر دنیا است و اگر بخواهد در همین سطح هم باقی بماند باید به تیمهای پایه توجه بیشتری داشته باشیم و تمام توجه مان را به بزرگسالان این رشته معطوف نکنیم. تیمهای پایه هم از نظر مادی و هم از نظر روانی به کمک بیشتر از این نیاز دارند.

هروی همچنین به برنامه‌های آینده تیم ملی اشاره کرد و گفت: بعد از اردوی مازندران، اردویی را در تهران برگزار خواهیم کرد و پس از آن عازم مسابقات جام وحدت و دوستی در ارومیه خواهیم شد که فرصت مغتنمی برای محک زدن کاراته‌کاهایمان است و مطمئنا بسیار مفید واقع خواهد شد. امیدوارم بتوانیم نتایج درخشانی در این تورنمنت کسب کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته وان ترکیه در شهریورماه اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است مقدمات حضورمان در این تورنمنت را فراهم سازد که امیدوارم به نتیجه برسد و تیم ملی بتواند در این تورنمنت نیز حاضر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا