هروی: با سر لوحه قرار دادن عدالت و داشتن برنامه درست هر تیمی پیروز میدان خواهد شد.

سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: تیمی که با برنامه درست و رو به جلو حرکت کند و  عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد، مطمئنا پیروز میدان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: من با اراده و اختیار خود، با علم بر این که کار دشواری را خواهم داشت سرمربیگری تیم ملی امید پسران را قبول کردم. باتوجه به گروه خوبی که با حضور مربیانی همچون حسین روحانی که یکی از نوابغ کاراته ایران است و با داشتن برنامه تمرینی درست به نتیجه گرفتن در مسابقات جهانی امید زیادی دارم. پتانسیل کاراته ایران بالا می باشد و امیدوارم با زحماتی که کادرفنی و بچه ها می کشند بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در این مسابقات به دست آوریم.

وی ادامه داد: شرایط تیم امید را از قبل می دانستم و هیچ بهانه ای به خاطر مشکلات دیگر اعم از محدود بودن زمان اردوها را نخواهم داشت. باعث افتخار من است که سرمربیگری تیمی را برعهده گرفتم که پشتیبانه ساز تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان است.

وی در خصوص برنامه های آماده سازی در اردوها بیان کرد: ما در تلاش هستیم که کارهای عمومی بچه ها را زودتر به پایان برسانیم. برنامه ها فشرده است، برای دیدار تدارکاتی مشکل داریم. همچنین به علت مشکل کمبود بودجه، برای اعزام به مسابقات برون مرزی محدودیت داریم. ولیکن باتوجه به تمام این سختی ها و کاستی ها چون به این ملی پوشان اعتقاد دارم امید دارم که این بچه ها بتوانند در اندونزی شگفتی ساز شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته درخصوص مسابقات تدارکاتی بیان کرد: متاسفانه تا زمان اعزام به پیکارهای جهانی هیچ نوع مسابقه قابل توجهی در تقویم ورزشی به چشم نمیخورد ولیکن با رایزنی فدراسیون انشاالله در چند کاراته وان شرکت خواهیم کرد. با پیشنهاد کادرفنی به فدراسیون، قرار براین شد در مسابقات کاراته وان ترکیه که ۱۲ شهریور برگزار می شود تیم امید به این مسابقات اعزام شود.

وی همچنین درباره مسابقات تدارکاتی داخلی بیان کرد: فدراسیون نشست هایی با رئیس هیئت کاراته استان تهران داشت و قرار بر این شد که اولین دیدار تدارکاتی تیم امید پسران با تیم تهران در آخرین روز از اردوهای این دوره در سالن کبکانیان برگزار شود.

وی همچنین شرایط و امکانات اردوها را مساعد دانست و افزود: وضعیت تغذیه و امکانات اردوها خوب و امیدوار کننده است. خصوصا در اردوی قبل سنگ تمام گذاشتند. از تمامی مسئولین کمال تشکر و قدردانی را دارم.

هروی در مورد چهارمین مرحله اردوی تیم امید اظهار داشت: ۲۴ تیر بازیکنان وارد اردو می شوند و عصر همان روز برنامه بدنسازی را دارند و این مرحله از اردو تا ۲۹ تیر ادامه خواهد داشت. در آخرین روز نیز مسابقات تدارکاتی با تیم تهران برگزار خواهیم کرد همچنین فدراسیون در حال رایزنی است که بتواند مرحله بعدی اردوها را در استان مازندران برگزار کند.

وی در پایان با بیان سهم پیروزی تیم امید برای همه خانواده کاراته است، گفت: از همه جامعه کاراته میخواهم که تیم امید را از خود بدانند و به پیروزی و موفقیت این تیم کمک کنند. و بدانند سهم پیروزی تیم امید برای همه خانواده کاراته است. انشاالله همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم تا باعث شادی ملت عزیزمان شویم.

پایگاه خبری کاراته نیوز آرزوی موفقیت برای کادرفنی تیم امید آقایان شهرام هروی ، حسین روحانی ، تورج چالاکی و دکتر سید رضا میرسیدی و بازیکنان این تیم را دارد. امیدواریم با تلاش این مربیان زحمتکش و ملی پوشان همچنین حمایت جامعه کاراته ایران، این تیم در مسابقات جهانی اندونزی بهترین نتایج تاریخ کاراته در رده سنی امید را کسب کند.

گفتنی است اردونشینان خود را برای حضور در نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان که آبان ماه در جاکارتای اندونزی برگزار می شود، آماده می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا