دباغیان: کاراته‌کاهای معترض دچار پیش داوری شده بودند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: کسانی که به نشانه اعتراض اردوی تیم ملی را ترک کردند مرتکب اشتباه بزرگی شدند و در خصوص رقابتهای انتخابی پیش داوری کردند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسنا با اشاره به حواشی به وجود آمده در اردوی تیم ملی در روزهای اخیر که منجر به خروج اعتراض آمیز سه کاراته‌کا از آن شد، گفت: ما رقابتهای انتخابی را برگزار کردیم و قرار بر این بود که همه کاراته‌کاها در این رقابتها حاضر باشند اما آن سه نفر بدون شرکت در این رقابتها، شبانه اردو را ترک کردند. در حالیکه اگر خود را محق می‌دانستند باید می‌ماندند و مسابقه می‌دادند نه اینکه به من بگویند کجا کمیته می‌زنند و کجا کمیته نمی‌زنند! این کادر فنی است که می‌گوید چه کسی با چه کسی مسابقه بدهد یا ندهد.

او در واکنش به گفته سعید فرخی، یکی از سه کاراته‌کای معترض به ایسنا که مدعی شده بود سرمربی تیم ملی به او گفته است احساس می‌کند فرخی برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی آمادگی لازم را ندارد، اظهار کرد: البته کادرفنی حق خودش می‌داند که از هفت نفر کومیته، دو نفر را به دلخواه انتخاب کند!

دباغیان همچنین با اشاره به اتمام مرحله دوم اردوی تیم ملی گفت: این اردوی دومی بود که من با کاراته‌کاها برگزار کرده‌ام و نظر کلی‌ام درباره آنها این است که رو به پیشرفت حرکت می‌کنند و امیدوارم تا پایان ماه رمضان به ایده‌آلها نیز نزدیکتر شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه اردوهای بعدی را بلندمدت برگزار خواهد کرد تا بتواند زمان از دست رفته را اندکی جبران کند، افزود: بعد از پایان اردوی تیم ملی در قم که شرایط تدارکاتش بهتر از سالن کبکانیان تهران است، دو اردو هم در بندر انزلی برگزار خواهیم کرد تا کاراته‌کاهایمان شرایط آب و هوایی مشابه با یوکوهامای ژاپن را نیز تجربه کنند.

وی در پایان درباره اردوهای خارجی تیم ملی نیز گفت: من از فدراسیون درخواست برگزاری دو تورنمنت خارجی را داشته‌ام که اگر شرایط فراهم باشد و مشکل بودجه گریبانگیرمان نشود، با چند کشور مسابقات تدارکاتی خواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا