عباسعلی: برای چهارمین قهرمانی در آسیا می‌جنگم

قهرمان باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون در رشته کاراته گفت: به دنبال آن هستم تا بار دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن شایستگی خود را نشان دهم و دوباره روی سکو قرار بگیرم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در‌ رابطه با آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی ژاپن، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر پنجمین اردوی تیم ‌ملی را پشت سر گذاشته ام. بیست و هفتم خرداد ماه برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: هم اکنون برای رسیدن به اوج و حضور موفق در این مسابقات تقریبا دو ماه زمان دارم که تلاش می‌کنم به دور از حاشیه تمرینات خود را انجام دهم تا همچون باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی در قهرمانی آسیایی ژاپن نیز با کسب مدال شایستگی خود را ثابت کنم.

عباسعلی ا‌ضافه‌ کرد‌: سه سال پیاپی است که در مسابقات آسیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی می شوم و امیدوارم که بتوانم برای چهارمین بار نیز این موفقیت را در کارنامه خود به ثبت برسانم. این مسابقات از اهمیت بالایی برای تیم کاراته برخوردار است که ما تلاش خواهیم کرد در ر‌قابت‌های تیمی کاپ قهرمانی را کسب کنیم.

مدال آور باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون در رشته کاراته، خاطر‌ نشان کرد: برای تمام ورزشکاران از جمله من پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی و افتخارآفرینی در میادین آسیایی بزرگ‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در زندگی هر ورزشکار رخ دهد. من نیز عزم خود را جزم کرده‌ام تا با حضور در تمرینات اردوهای داخل و خارج از کشور آمادگی خود را در مسابقات ژاپن به حداکثر برسانم تا مشکلی برای حضور در این مسابقات نداشته باشم.

وی یکی از عوامل موفقیت خود را در مسابقات آسیایی اینچئون دور بودن از مسائل حاشیه‌ای بیا‌ن‌ کرد و یادآور شد: تمام تلاشم بر این است که تحت هیچ شرایطی وارد حاشیه نشوم، زیرا اعتقاد دارم که ورود به حاشیه لطمه بزرگی به زندگی ورزشکار وارد می‌کند و آن را از رسیدن به موفقیت دور می‌کند. بنا‌بر‌این یکی از عوامل موفقیت من وارد نشدن به مسائل حاشیه‌ای است و این که تمام توجه و تمرکز خود را بر روی تمرینات خودم معطوف می‌کنم.

عباسعلی در واکنش به این مساله که آیا المپیکی نبودن کاراته باعث کاهش انگیزه‌اش نمی‌شود، گفت: من از این مساله بسیار ناراحت هستم که چرا کاراته جزو رشته‌ها‌ی المپیکی نیست، زیرا این مساله باعث می‌شود که نگاه‌ها به رشته کاراته محدود شود و کمتر مورد توجه و حمایت از سوی مسئولان ورزش کشور قرار گیرد. امیدوارم روزی این اتفاق رخ دهد، زیرا ما پتانسیل‌ های بسیار خوبی در این رشته داریم که می‌توانیم در المپیک بهترین عناوین را کسب کنیم. یقین دارم که اگر روزی این رشته المپیکی شود یکی از مدال آورهای حتمی در المپیک خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا