هروی: به‌ دنبال دفاع از کیان کاراته در اندونزی هستیم/ با همان روند قبلی به کارمان ادامه می‌دهیم

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: امیدوارم تیم ملی امید نیز بتواند در مسابقات جهانی اندونزی از کیان کاراته ایران دفاع کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخابی تیم ملی امید اظهار داشت: اردوی تیم ملی امید با حضور کادر فنی قبلی سه مرحله پیگیری شده و حدودا ۱۸ بازیکن به اردو دعوت شدند. برای ادامه راه فردا مسابقات انتخابی برگزار می‌شود و تعداد محدودی را به اردو دعوت می‌کنیم تا کارمان را برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه کاراته در طول این مدت در رویدادهای مهم و بزرگ با کسب بهترین نتایج توانایی خود را به همه دنیا نشان داده است. امیدوارم تیم ملی امید نیز بتواند در مسابقات جهانی اندونزی از کیان کاراته ایران دفاع کند. البته ناگفته نماند که کاراته این پتانسیل را دارد.

سرمربی جدید تیم ملی امید در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به مسابقاتی که طی این مدت برگزار شده ما معیارهایی برای خودمان داریم. علاوه بر مسائل فنی، اخلاق یکی از معیارهای اصلی ما است.

هروی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: از دباغیان برای پیشنهاد همکاری در تیم ملی بزرگسالان تشکر می‌کنم. امیدوارم که آنها نیز در مسابقات قهرمانی آسیا موفق باشند.

سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه آیا می‌توانید پیش‌بینی کنید که چه نتیجه‌ای را می‌توانید در نتایج جهانی کسب کنید، گفت:‌ واقعیت این است که وضعیت کاراته ایران از لحاظ فنی بدون شکل ایده‌آل است و همین موضوع باعث شده که توقع‌ها از این رشته بالا برود. ما اصلا کاری به نتایج که در گذشته در مسابقات اسپانیا، مالزی و مراکش کسب شده نداریم، چون کاراته در بدترین شرایط راهی اسپانیا شد و اگر شرایط ایده آل بود می‌توانست نتیجه‌ای بهتر از آن کسب کند. در حال حاضر با شرایط خوبی که کاراته دارد ما می‌توانیم در اندونزی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی کاراته در جهان بهترین نتیجه را کسب می‌کند قطعا تیم ملی امید نیز نباید نتیجه‌ای کمتر از آن کسب کند. ما فراتر از آسیا هستیم و باید در مسابقات جهانی پیش رو انتظارات را برآورده کنیم. احترام خاصی برای کادر فنی قبلی قائلم و روندمان را همان طور که بوده ادامه می‌دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا