سمندر: بازیکنانی که اتهام زدند باید در کمیته انضباطی حاضر شوند

رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با نسیم» افزود: دیگر در حق پسرم ظلم نمی‌کنم/ برای دباغیان برنامه داریم/ امثال احمدی دیگر بدون مسابقه انتخابی هیچ کجا اعزام نمی‌شوند/ عسگری به درد کاراته نمی‌خورد

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با نسیم در مورد اظهارات بازیکنان تیم ملی کاراته اظهار داشت: تمامی این بازیکنان باید نسبت به اتهاماتی که به فدراسیون وارد کردند در کمیته انضباطی پاسخگو باشند و مستندات خود را ارائه بدهند. من برای مسابقات کاراته قهرمانی جهان در حالی که فرزندم باید در انفرادی اعزام می‌شد، ظلم کردم اما از این به بعد دیگر این کار را نخواهم کرد. امثال سعید احمدی بداند دیگر اگر در مسابقات انتخابی نتواند به عنوان نفر برتر انتخاب شود هیچ کجا نخواهد رفت. دیگر این فرصت را به هیچ فردی بدون شرکت در رقابت‌های انتخابی نخواهم داد.

رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که این انتقادات به دلیل عدم قاطعیت فدراسیون با بی‌انضباطی‌های گذشته اتفاق نیفتاده است، گفت: این ورزشکاران جوان هستند و من به خاطر اینکه جو جامعه کاراته ملتهب نشود در مقاطعی با آنها برخورد نکرده‌ام اما در حال حاضر با صحبت‌های آنها جو ملتهب شده است. ورزشکاران ناکام ما در حال حاضر به دنبال مقصر می‌گیردند و دامن زدن به این مثال خوب نیست. بهمن عسگری در حال حاضر تحریک شده است که اینگونه حرف می‌زند. او همیشه فراز و نشیب زیادی دارد بطوری که گاهی اوقات در اوج است و گاهی مواقع اوت است. امثال او با این شرایط اصلا به درد کاراته نمی‌خورد. اما برخی ورزشکاران ما مدال‌آور هستند و شایستگی دارند و به خاطر ناراحتی برخی مسائل را مطرح می‌کنند.

علیرضا سمندر در مورد دفاع اعضا تیم ملی از علی فداکار و اینکه فکر نمی‌کند در حق او ظلم شده است، عنوان کرد: این مسئله را اصلا قبول ندارم. او تمام اعضا تیم ملی را تحریک می‌کرد. من هیچ دخالتی در مورد عدم حضور او در تیم ملی انجام ندادم و کادر فنی نظری روی او نداشت اما در حال حاضر همه تقصیرها را گردن من می‌اندازند. طبق صحبت‌های اعضا کادرفنی تیم ملی، فداکار با تحرکات و اقدامات خود روی اعصاب کادر فنی بود و او باعث شد اعضا تیم ملی روبروی کادرفنی قرار بگیرند که من از کادر فنی حمایت کردم . دلیل حمایتم از کادرفنی نیز بی‌منطق بودن فداکار بود.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد انتخاب محمود آرین خو به عنوان مدیرتیم‌های ملی گفت: با انتخاب او که از پیشکسوتان کاراته ایران است سعی کردیم آرامش را به تیم‌های ملی بازگردانیم.

علیرضا سمندر در پایان در مورد انتخاب غلامرضا دباغیان به عنوان سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برای ایشان برنامه دارم و پس از قطعی شدن این مسئله در این مورد صحبت می‌کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا