آشوری: سفیر آلمان قول داد فردا روادید ملی‌پوشان را بدهند/آنها از خارج کشور تحریک شدند

دبیر فدراسیون کاراته گفت: پس از اینکه سفیر آلمان به وزارت امور خارجه فرا خوانده شد و طبق آخرین رایزنی‌ها قرار شد فردا روادید ملی‌پوشان را تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد رفع شدن مشکل روادید تیم ملی کاراته برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان گفت: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در رشته کاراته در حالی از ۱۴ تا ۱۸ آبان‌ماه به میزبانی آلمان و در شهر برمن برگزار خواهد شد که سفارت فدراسیون آلمان برای صادر کردن روادید ملی‌پوشان ایرانی بهانه‌های مختلفی را مطرح کرده بود.

امروز یکشنبه مسئولان فدراسیون برای دریافت ویزای ملی‌پوشان راهی سفارت آلمان شدند که در اوج ناباوری مسئولان سفارت مدعی شدند که پاسپورت ملی‌پوشان جعلی است.

مسئولان فدراسیون نیز پس از بررسی گزارش‌هایی که سفارت آلمان به آنها ارائه کرده بود بلافاصله از طریق وزارت امور خارجه سفیر آلمان در ایران را به وزیر امور خارجه فرا خواندند. در جلسه‌ای که دقایقی پیش به پایان رسید سفیر فدراسیون کاراته قول داد که ساعت ۹ صبح فردا روادید ملی‌پوشان صادر گردد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در ادامه گفت: از مسئولان وزارت امور خارجه به خصوص عبدی و سبزه‌واری زاده که واقعاً‌ ما را در رفع کردن این مشکل کمک کردند تشکر می‌کنم. آنها پس از شنیدن این موضوع بلافاصله سفیر آلمان را فراخوانده و پس از رایزنی از او قول گرفتند تا روادید ملی‌پوشان را تحویل بدهند.

آشوری در ادامه گفت: آنها دلایل قانع‌کننده‌ای را مطرح نکردند اما اینطور به نظر می‌رسد که از خارج از کشور آنها تحریک شده بودند تا  تیم ملی کاراته ایران در بیست و دومین دور مسابقات جهانی حضور نداشته باشد و در مورد صحبت‌هایی که مطرح کرده بودند به ما چیزی نگفتند. خدا را شاکریم که مشکل ملی‌پوشان حل شده و آنها فردا دوشنبه ساعت ۹ صبح راهی مسابقات جهانی می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا