کاراته در مسیر تفکرات نو!؟

شاید انتخاب نفرات جدید برای حضور در کادرفنی و استفاده از تمامی ظرفیت های کاراته و باز کردن فضا برای تمامی تفکرات؛ نگرشی نو از سوی فدراسیون کاراته برای بازگشت کاراته ایران به مسیر درست موفقیت و حذف چرخه باطل باشد.

به گزارش کاراته نیوز، بعد از مسابقات جهانی بوداپست مجارستان و تحقیر واضح کاراته ایران و همچنین مسابقات آسیایی هانگژو که ملی‌پوشان این رشته پرمخاطب نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و یا نتایج ضعیفی که در رده‌های پایه به دست آمد، صبحت‌های زیادی از تغییرات در رأس کادرهای تیم‌ملی به میان آمد به گونه‌ای که سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برای خروج از این آشفتگی یک چهره علمی که خود تجربه ملی پوشی را داشت به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی انتخاب نمود.

بعد از ماه‌ها کش و قوس که حتی به تعویق مسابقات رده سنی پایه منجر شد، بالاخره سرمربیان تیم‌های ملی در هر دو بخش پسران و دختران معرفی شدند که نام چند چهره شناخته شده که کارنامه مربیگری و‌ قهرمانی آنها مشخص است و می‌تواند نوید روزهای روشن را برای دختران و پسران کاراته ایران فریاد بزند حضور دارد. هر چند در یک یا دو رده امکان گزینه های بهتر وجود داشت.

البته رسانه‌ها نسبت به انتخاب یک شخص موضع گرفتند که دلیل اکثر آنها انتقادهای این شخص از سید حسن طباطبایی و فدراسیون کاراته بود انتقادهایی که در بیشتر مواقع صحیح بود.

مجید عبدالحسینی که در سال‌های اخیر در چهره منتقد ظاهر شده بود، با تصمیم فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی شده است آن هم با کارنامه غنی و پرباری که چه در عرصه بازیکنی که به عنوان ملی پوش کاراته حضور داشت و چه در بخش سرمربیگری تیم های ملی که نتایج آن قابل کتمان نیست. ایشان همچنین در مقطعی عنوان سرمربی تیم ملی کاراته چین را عهده دار بود.

همچنین انتخاب و استفاده از مربیان تازه نفس با تفکرات جدید این پیغام را برای جامعه کاراته مخابره می‌کند که فدراسیون سیدحسن طباطبایی، به دنبال رفع اشتباهات گذشته است و با شناخت بهتری از خواسته‌های جامعه کاراته به دنبال چرخش نخبگان است و می‌خواهد با تغییرات آرام و پیوسته آقایی را به کاراته ایران برگرداند؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا