احمدی: مسابقات جهانی سخت‌ترین میدان برای کاراته کاران است/ شانس مدال آوری در انفرادی و تیمی داریم

مربی تیم ملی کاراته درباره وضعیت ملی پوشان برای مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی احمدی مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان درباره شرایط تیم ملی کاراته  برای مسابقات جهانی اظهار کرد: براساس بازی‌های متعددی که در سطح آسیایی و جهانی داشتیم، حدود یک سالی در اردو بودیم. شرایط حال حاضر بازیکنان تیم ملی با دوره‌های گذشته بسیار تفاوت کرده است. در روند جوانگرایی حدود ۹۰ درصد تیم جوان شده اند.

او افزود: مسابقات جهانی سخت‌ترین میدان برای کاراته کاران است؛ چرا که حدود ۱۰۰ کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند. سطح بازی‌های کاراته، همیشه در سطح جهانی بالا بوده است، امیدواریم با زحمت‌هایی که کاراته کاران و فدراسیون کشیدند، بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم.

احمدی درباره هدف‌گذاری کادر فنی در بخش انفرادی  و تیمی عنوان کرد: هیچ تفاوتی میان این دو بخش برای کادر فنی وجود ندارد و از آن‌جا که تیم جوان شده است روی هر دو بخش حساب می‌کنیم. ان شا الله تیم ملی کاراته در هر دو بخش بهترین نتیجه را بگیرد؛ و این را بدانیم که کاراته ورزش رکوردی نیست و در هزارم ثانیه ممکن است شرایط به نفع هر طرف تغییر کند، اما امیدوارم که نتیجه خوبی به دست آوریم

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا