سرانجام اختلاف در تیم ملی بانوان قربانی گرفت/ همدلی حلقه مفقوده تیم بانوان

کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان با کسب کردن نتایج بد در مسابقات مهم اخیر، ایجاد حاشیه هایی از قبیل قهر و آشتی های پیش از بازی های آسیایی و در مورد آخر حذف مبینا حیدری از کومیته تیمی بدون دلیل، موجب شد تا سید حسن طباطبایی تصمیمی جدی در این زمینه بگیرد.

 

به گزارش کاراته نیوز، نگاهی گذرا به عملکرد بازیکنان تیم ملی بانوان در چند سال اخیر تحت هدایت کادرفنی فعلی روندی نزولی داشت. لیلا برجعلی یک نمونه کامل از عملکرد کادر فنی فعلی است، برجعلی پس از موفقیت در دو رویداد آسیایی و شکستی نزدیک برابر قهرمانان جهان و المپیک از ژاپن و قزاقستان و کسب مدال برنز، به تدریج با تمرینات این کادرفنی از آمادگی دور شد و در نهایت در رقابت های بعدی حذف شد و بدون مدال ماند. مشابه این روند عملکرد مبینا حیدری بود، که به ترتیب از کسب مدال نقره به برنز و سپس حذف از دو رویداد آسیایی انجامید. گلشاد نژاد هم پس از طلای آسیا در بازی های آسیایی از کسب حداقل مدال بازماند. بهمنیار برابر نمایندگان شرق آسیا شکست های متوالی را تجربه کرد و سعادتی هم از مدال برنز فراتر نرفت.

اما جالب اینجاست که این کادر با کسب نتایج ضعیف اخیر نتوانستند کنار هم کار کنند. هر چند در ظاهر تلاش فدراسیون و کادرفنی این بود که همه چیز را خوب نشان دهند اما مصاحبه ها، رفتارها و اخبار های شنیده شده بر عدم همدلی کادرفنی صفحه می گذاشت.

 

عدم همدلی، تصمیمات نامعقول اخیر در رابطه با مبینا حیدری و استفاده از بازیکنان دوم و سوم وزن ۵۰- کیلوگرم در کومیته تیمی سبب شد تا ریاست فدراسیون کاراته اقدام به برکناری کادر فنی ارباب و همراهانش کند و در مدت زمان کم تا رقابت های جهانی اقدام به انتخاب لیلا بهرامی کند که پیش از این هدایت تیم بزرگسالان را برعهده داشت. البته باید قبول کرد که بهرامی در مدت زمان کم تا رقابت های جهانی تنها می تواند به همدلی بیشتر تیم و کوچینگ فنی تیم در رقابت های جهانی کمک کند و از بُعد فنی زمان مناسبی در اختیار ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا