واکنش باقری به اخراج کادرفنی: اختلافات کادرفنی تیم ملی باعث تغییرات شد!

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: باتوجه به اختلافاتی که در بین کادر فنی وجود داشت، برای اینکه تیم ملی بانوان آسیب نبیند، تغییرات ایجاد شد و بهرامی کنار تیم ملی به مجارستان اعزام می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز افسانه باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که دلیل اخراج کادرفنی تیم ملی بانوان چه بود اظهار داشت: قرار بود پس از انتخابی تیم ملی کومیته مردان، در بخش بانوان هم انتخابی برگزار شود، اما با توجه به اختلاف نظری که بین کادرفنی بانوان در مورد انتخاب بازیکنان وجود داشت، برگزاری انتخابی لغو شد و در نهایت مسوولان فدراسیون برای اینکه تیم ملی از حاشیه و اختلافاتی که وجود دارد، دور باشد و آسیب نبنید، کادرفنی برکنار شد.

وی در ادامه افزود: به هرحال این اختلافات از پیش بود و در شرایطی که تیم میخواهد به مسابقات جهانی مجارستان اعزام شود، باید آرامش در تیم ملی بانوان باشد. در حال حاضر لیلا بهرامی به عنوان همراه کنار تیم ملی به مجارستان اعزام خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا وی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است یا خیر، گفت: با توجه به سابقه ای که وی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته داشته و تجربیات خوبی که دارد، بهرامی با توجه به شرایطی که در لحظه آخر پیش آمد به عنوان همراه کنار تیم ملی بزرگسالان به مجارستان اعزام می شود تا از تجربیات وی استفاده کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا