لیگ کاراته وان سری آ- قبرس؛ نعمتی فینالیست شد، ۴ نماینده کشورمان راهی دیدار رده بندی شدند

در پایان روز نخست رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان قبرس یک نماینده کاراته کشورمان فینالیست و شد و ۴ نفر هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین روز از مسابقات لیگ کاراته وان سری آ قبرس امروز جمعه ۷ مهر ماه در شهر لارنکا این کشور برگزار شد و ۱۶ نماینده کاراته ایران روی تاتامی رفتند.

 

بر اساس این گزارش در کاتا انفرادی بانوان ۵نماینده کشورمان روی تاتامی رفتند و در پایان مهسا افسانه در دور نخست به عنوان نفر سوم گروه ۷ راهی مرحله بعد شد و در دور دوم با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه، راهی دور سوم شد.

افسانه در ادامه با ایستادن در جایگاه دوم گروه خود راهی دیدار رده بندی شد و یکشنبه حریف اسپاینایی را برای کسب نشان برنز پیش رو دارد.

 

سپیده امینی، حدیثه جمال، الناز تقی پور و شادی جعفری زاده ۴ نماینده دیگر کاتا کشورمان در این رقابتها بودند.

 

کاتا تیمی مردان کشورمان متشکل از محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی، مهدی حق نظری، یحیی پیشه در دور اول به عنوان تیم چهارم گروه خود راهی مرحله بعد شدند و در این مرحله با قرار گرفتن در جای دوم گروه راهی دیدار رده بندی شدند، کاتا تیمی ایتالیا حریف تیم ایران برای کسب نشان برنز در روز یکشنبه خواهد بود.

 

در وزن ۶۸- کیلوگرم بانوان نفیسه عبدی با قبول شکست برابر نماینده مقدونیه در دور نخست از دور رقابتها کنار رفت و در وزن ۶۸ + کیلوگرم بانوان سیده مبینا موسوی در اولین مبارزه مغلوب کاراته کایی از کشور بلژیک شد.

 

در وزن ۸۴- مردان، سامان عدالتی پس از کسب ۴پیروزی مقابل نمایندگان فرانسه، بوسنی، کویت و اوکراین در گام پنجم امیرحسین فداکار دیگر کاراته کشورمان را از پیش رو برداشت و با قبول شکست برابر نماینده لهستان به دیدار رده بندی راه یافت.

 

عدالتی برای کسب نشان برنز روز یکشنبه کاراته کایی از کشور اسلواکی را پی ش رو دارد.

 

در این وزن علی اکبر دستجانی ابتدا برابر کاراته کا فرانسوی به پیروزی رسید و با قبول شکست مقابل حریف ایتالیایی خود حذف شد، مهدی شهگل نیز با یک پیروزی برابر کاراته کا ایتالیایی و شکست مقابل مونته نگرو به کار خود پایان داد، علیرضا اکبری پس از استراحت در دور نخست، با کسب دو پیروزی برابر بوسنی و مصر در دور چهارم مغلوب حریفی از صربستان شد.

 

امیر حسین فداکار پس ز استراحت در دور اول، حریفانی از فرانسه، ایتالیا و گواتمالا را از پیش رو برداشت و در ادامه مغلوب سامان عدالتی از کشورمان شد، علیرضا حیدری دور اول استراحت داشت و در ادامه با پیروزی برابر بلژیک و قبول شکست مقابل حریف فرانسه به کار خود پایان داد.

 

محمود نعمتی با ۳ کسب ییروزی برابر نمایندگان کلمبیا، مقدونیه، آذربایجان راهی دیدار نیمه نهایی شد و با پیروزی ۶ بر ۴ برابر حریفی از گرجستان به فینال رسید، نعمتی برای کسب نشان طلا حریفی از اسکاتلند را پیش رو دارد.

در این وزن مهدی عاشوری پس از استراحت در دور اول، در ادامه نمایندگان بلغارستان، ایتالیا و مصر را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی مغلوب کاراته کا اسکاتلندی شد و به دیدار رده بندی راه یافت تا روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به مصاف کاراته کا یی از مقدونیه را پیش رو دارد.

 

در این وزن همچنین صالح اباذری با پیروزی مقابل حریف ایتالیایی و قبول شکست مقابل کاراته کا گرجستانی به کار خود پایان داد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا