بهمن عسگری: طلای جاکارتا را در هانگژو تکرار می کنم

قهرمان کاراته جهان و آسیا گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا طلای وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بازی های جاکارتای اندونزی را در هانگژو چین تکرار کنم.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه در ۹ ماه گذشته اردوهای آمادگی خوبی را زیر نظر مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و روز گذشته نیز با پایان آخرین اردو، روز جمعه به هانگژو اعزام خواهیم شد.

به گفته وی، تیم ملی ایران در این دوره از بازی های آسیایی با چهار کاراته کا مرد و چهار کاراته کا زن حضور پیدا می کند.

دارنده چهار مدال طلای کاراته جهان تاکید کرد: در طول مدت زمان برگزاری اردوهای آمادگی به همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ بازل سوئیس اعزام شدیم که در هر ۲ این رقابت ها موفق به کسب مدال نقره شدم.

وی یادآور شد: البته طی همین مدت تیم ملی نتوانست در رقابت های لیگ جهانی حضور پیدا کند که اگر در آن مسابقات نیز حضور پیدا می کردیم، می توانستیم تجربیات خوبی را کسب کنیم.

عسگری با اشاره به مسابقات جهانی صربستان، گفت: مسابقات جهانی کاراته صربستان هم ۱۵ روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی بلافاصله پس از بازی های آسیایی عازم این رقابت ها خواهد شد که برای حضور قوی در این دوره از مسابقات نیز مربیان تیم ملی برنامه ریزی مدونی را از پیش به عمل آورده اند.

بهمن عسگری، کاراته کا قزوینی و دارنده چهار مدال طلای جهان در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم از سال ۸۷ و در همه رده های سنی عضو تیم های ملی ایران بوده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا