کنار رفتن زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان/ ارباب: او از یک نفر در فدراسیون دستور می‌گرفت

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اعلام پایان حضور پگاه زنگنه در کادر فنی تیم ملی گفت: او سلسله‌مراتب را رعایت نمی کرد و از فردی در فدراسیون دستور می‌گرفت.

به گزارش کاراته نیوز فرخناز ارباب در گفتگو با ایسنا، درباره کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان، اظهار کرد: ابتدا باید از خانم زنگنه که در این مدت در کادر فنی زحمت کشید و با ما همکاری داشت تشکر کنم. ما در برخی موارد با هم اختلاف نظر داشتیم اما بخاطر اینکه آرامش و تمرکز تیم ملی برای من اهمیت زیادی داشت از یکسری موارد چشم‌پوشی می‌کردم. قصد ندارم وارد ریز جزئیات شوم اما مواردی پیش آمد که به آرامش تیم ضربه وارد می کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، افزود: برای حل این موارد جلساتی را در فدراسیون کاراته برگزار کردیم که این مسائل نیز تا حدودی حل شد اما زمانیکه بنده به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام کردم قصد دارم یک مربی جدید به کادر فنی اضافه کنم، خانم زنگنه مقاومت کرد و جلوی این موضوع ایستاد و گفت نباید مربی جدید به کادر فنی اضافه شود!

وی ادامه داد: زمانی‌که آقای طباطبایی رییس فدراسیون در جریان این اتفاق قرار گرفت اعلام کرد از بنده به عنوان سرمربی تیم ملی و تصمیماتی که می‌گیرم قاطعانه حمایت می کند.

ارباب در ادامه گفتگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق در جریان اولین جلسه تمرین تیم ملی، خانم زنگنه در حضور بازیکنان و مسئولان تیم اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد به کار در تیم ملی ادامه بدهد و قصد دارد برود.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، تصریح کرد: من به عنوان سرمربی تیم ملی سرباز فدراسیون و این مملکت هستم و باید مطیع مدیریت فدراسیون باشم. بخاطر حفظ آرامش تیم ملی مخصوصا با توجه به مسابقات بسیار مهم بازی های آسیایی و قهرمانی جهان که در پیش داریم ظرف یکی دو روز آینده اسامی ۲ یا ۳ مربی جدید که قرار است به کادر فنی اضافه شوند، اعلام خواهد شد.

وی درباره برخی صحبت ها مبنی بر اینکه زنگنه با برخی افراد در فدراسیون مشورت می کرد و مورد حمایت آنها بوده است، گفت: این احساس را داشتم که او از یکسری افراد مشورت می‌گیرد و مورد حمایت آن هاست. قطعا این کار درست نیست و به تیم ملی ضربه می زند. همه مسائل باید تحت نظر رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی باشد، در غیر اینصورت پیش بردن کارها دشوار خواهد بود و تیم ملی ضربه خواهد خورد. یک مربی باید تابع سرمربی باشد و سرمربی هم تابع فدراسیون است. احساس می کردم او این سلسله مراتب را رعایت نمی کند و از فرد دیگری دستور می گیرد.

ارباب در پایان تاکید کرد: خدا را شکر تیم ملی در شرایط خوبی است و همه بچه ها با انگیزه بالا تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا در بازی های آسیایی بهترین عملکرد را نشان بدهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا