سعادتی: نسل ما وظیفه دفاع از جایگاه کاراته بانوان را دارد/ توانایی حضور در دیدار نهایی را داشتم

دارنده مدال برنز آسیا کاراته تأکید کرد، توانایی حضور در دیدار نهایی پیکارهای آسیایی را داشته است، اما در آخرین ثانیه‌های دیدار نیمه نهایی بازی از دستش در رفته است.

به گزارش کاراته نیوز فاطمه سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکردش در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا و کسب دومین مدال برنز پیاپی در این مسابقات اظهار داشت: خدا را شکر در دو دوره‌ای که در مسابقات قهرمانی آسیایی حضور داشتم، موفق به رفتن روی سکو شدم. امسال از لحاظ بدنی و ذهنی خیلی آماده بودم و این توانایی را در خود می‌دیدم که به دیدار فینال صعود کنم، اما متأسفانه در دیدار مقابل حریف چین‌ تاپیه‌ای در مرحله نیمه نهایی و در ثانیه آخر بازی از دستم در رفت.

وی با اشاره به کار سخت خود برای کسب مدال برنز آسیا تصریح کرد: بعد از این دیدار و برای کسب مدال برنز کار بسیار سختی داشتم. کاراته‌کای اندونزی عنوان‌دار آسیا بود و یک مدال نقره و سه مدال برنز این رقابت‌ها را در کارنامه خود داشت، اما خدا را شکر این مبارزه را در نهایت با پیروزی تمام کردم و موفق به کسب مدال برنز شدم.

ملی‌پوش کاراته ایران با اشاره به تغییر کامل ترکیب تیم ملی کاراته در سالیان اخیر و حضور بازیکنان جوان یادآور شد: همه بچه‌های تیم ملی کاراته زیر ۲۴ سال هستند و خدا را شکر همه باانگیزه و تشنه مدال در مسابقات حضور پیدا می‌کنند. در گذشته قهرمانان بزرگ و صاحب‌نامی در کاراته بانوان ایران در آسیا قدرت‌نمایی کردند و حالا این وظیفه برعهده ما قرار گرفته است تا جایگاه کاراته بانوان را حفظ و با قدرت رو به جلو حرکت کنیم.

سعادتی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است در ترکیب بازی‌های آسیایی قرار بگیرد و در صورت این اتفاق دنبال چه هدفی در مسابقات پیش رو خواهد بود، گفت: امیدوارم با صلاحدید کادر فنی در ترکیب بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم. مطمئن باشید در صورت بروز این اتفاق تمام توان و به عبارتی صد خود را خواهم گذاشت تا این بار با انگیزه بالاتر کومیته‌های خوبی را به نمایش بگذارم و برای کسب مدال بجنگم.

وی خاطر نشان کرد: کاراته بعد از بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی را در پیش خواهیم داشت و به خوبی می‌دانم که کار در مسابقات جهانی بسیار سخت و متفاوت است. برای موفقیت در مسابقات جهانی باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و با آنالیز تمامی رقبا در این پیکارها شرکت کنیم.

دارنده دو مدال برنز آسیا در پایان اظهار داشت: باید از اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان تشکر کنم که در این مسیر در کنار ما بودند و هیچ چیزی کم نگذاشتند. یک تشکر ویژه دیگر نیز باید از فاطمه چالاکی قهرمان سابق کاراته بانوان و مربی‌ خوبم داشته باشم که زحمات بسیاری برای من کشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا