رقابت ۴۰۰ کاراته‌کا در قهرمانی آسیا؛ کار سخت نمایندگان ایران

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری آریا – رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۳۰ کشور برگزار می‌شود که نمایندگان ایران کار سختی برای رسیدن به موفقیت دارند. .

به گزارش خبرگزاری آریا ، نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای ۳۰ تیرماه الی اول مرداد به میزبانی شهر ملاکا در مالزی برگزار خواهد شد.

در این مسابقات، ۴۰۰ کاراته‌کا از ۳۰ کشور ایران، بنگلادش، برونئی، چین تایپه، هنگ‌کنگ، هند، اندونزی، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت ، قرقیزستان، ماکائو، مالزی، نپال، پاکستان، فلسطین، چین، فیلیپین، قطر، کره‌جنوبی، عربستان، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، ترکمنستان، امارات، ازبکستان و ویتنام حضور دارند.

مسابقات در بخش‌های کاتا و کومیته انفرادی و تیمی مردان و زنان برگزار می‌شود. همچنین دومین دوره پیکارهای پاراکاراته (نابینایان، ناتوان ذهنی و افراد استفاده کننده از ویلچر)‌ نیز در خلال مسابقات انجام می‌شود.

با توجه به عملکرد درخشان تیم‌های ژاپن، قزاقستان و اردن در لیگ‌های جهانی اخیر و حضور نفرات شاخصی از ازبکستان و عربستان، کاراته‌کاهای ایران برای رسیدن به نتایج مطلوب در مسابقات آسیایی مالزی کار سختی در پیش دارند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا