نعمتی: تلاش می‌کنیم جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته باشیم/ به دنبال تکرار طلای دوره گذشته هستیم

ملی‌پوش کومیته تیمی کاراته ایران گفت: اعضای جوان تیم ملی تلاش می‌کنند تا جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته ایران باشند.

به گزارش کاراته نیوز محمود نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته ایران در آستانه قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بدن‌ها آماده است. در اردوی گذشته تمرینات پرفشاری بیشتری را پشت سر گذاشتیم، اما در این اردو فشار تمرینات کمتر شده است. امیدوارم در مدت باقی مانده از لحاظ بدنی و ذهنی به شرایط مدنظر کادرفنی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص جوانگرایی کادرفنی تیم ملی کاراته در کومیته تیمی و استفاده از جوانان به جای بزرگان کاراته ایران گفت: از نظر من تصمیم کادرفنی برای استفاده از جوانان شایسته بود و بابت این تصمیم از کادرفنی تشکر می‌کنم. امیدوارم بهترین نتیجه را در کومیته تیمی بگیریم تا شرمنده کادرفنی و خودمان نشویم و از طرفی جای بزرگان کاراته ایران را سفت‌تر کنیم. تمامی اعضای کومیته تیمی تلاش می‌کنیم جایگزین خوبی برای بزرگان تیم ملی که جای خود را به ما دادند، باشیم و بهترین عملکرد را در قهرمانی آسیا داشته باشیم.

ملی‌پوش کومیته تیمی کشورمان در خصوص کسب مدال طلای کومیته تیمی تاکید کرد: نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اما تیم منسجمی داریم و انشالله خوشرنگ‌ترین مدال را می‌گیریم و طلای دوره گذشته را تکرار می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا