طباطبایی: انتخابی کاملا شفاف بود/ رسیدن به پیراهن تیم ملی کاراته دشوار است

رئیس فدراسیون با بیان اینکه انتخابی تیم ملی کاملا شفاف بود، گفت: مسابقات با حضور نفرات مطرح و در سطح بالایی برگزار شد. رسیدن به پیراهن تیم ملی دشوار است و حساسیت مسابقات بالاست.

به گزارش کاراته نیوز سیدحسن طباطبایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مردان ایران، اظهار داشت: امسال سه رویداد مهم قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را پیش‌رو داریم. رویدادهایی مهم که همه ورزشکاران دوست دارند در آنها روی تاتامی بروند.

وی گفت: مسابقات انتخابی سطح بسیار بالایی داشت و همه نفرات از جوانان و باتجربه‌ها گرفته، همگی مبارزه‌های جانانه‌ای را ارائه کردند و همین مساله حساسیت‌ها را بالا برد.

طباطبایی بیان کرد: طبیعی است که فشار مسابقات و حساسیت موجود، موجب می‌شود تا ورزشکاران مسیر بسیار دشواری برای رسیدن به تیم ملی داشته باشند.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در این مسابقات وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، گفت: کمیته انضباطی هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی گفت: سال بسیار مهمی داریم و قطعا مجموعه کادر فنی تلاش خواهد کرد تا تیمی مقتدر را آماده حضور در پیکارها کند. ما نیز در فدراسیون تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی را برای آماده‌سازی تیم ملی فراهم کنیم.

طباطبایی عنوان کرد: کاراته ایران صاحب قدرت است. معتقدم انتخابی شفاف بود و با سیستم ویدئو چک دیگر جایی برای اعتراض به داوری باقی نماند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا