پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی برترینها

با پایان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کاراته بانوان، چهره نفرات راه یافته به اردوهای آماده سازی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش بانوان، امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید افراسیابی استان تهران برگزار شد و در پایان تکلیف اردو نشینان اوزان پنج گانه این رقابتها مشخص شدند.

 

بر اساس این گزارش در وزن منهای ۵۰کیلوگرم، ۴ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند و در پایان زینب جعفر نژاد با ۳برد و معصومه محسنیان با ۲برد و یک باخت به اردوی تیم ملی راه یافتند.

 

در پایان رقابت ۵ کاراته کا حاضر در وزن منهای ۵۵کیلوگرم، فاطمه سعادتی و سیده سوده خلیلی هر دو با ۳برد و یک باخت جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را کسب کردند.

 

در وزن منهای ۶۱ ، ۶ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند که در پایان آتوسا گلشاد نژاد با ۵ برد به همراه زهرا علیزاده و مبینا کاویانی که هر دو موفق به کسب ۳ برد و ۲باخت شده بودند، به اردوی تیم ملی راه یافتند.

 

مبینا حیدری با ۴برد و حدیثه حسن زاده با ۳برد و یک باخت در بین ۵ کاراته کا حاضر در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند.

 

در پایان مبارزات وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم نیز لیلا برجعلی با ۳برد و نوش مهر نور صبحی با ۲برد و یک باخت اردو نشین شدند، در این وزن ۵ کاراته کا حضور داشتند.

 

با اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان، سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم و فاطمه زهرا گلبندی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم که به دلیل مصدومیت در رقابت های انتخابی غایب بودند، در صورت تایید مدارک پزشکی به جمع نفرات منتخب اضافه می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا