فرحناز ارباب: عملکرد کاراته زنان در سال ۱۴۰۱ خوب بود/ جام نوروزگاه به رشد ملی‌پوشان کمک می‌کند

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران درباره شرایط این رشته صحبت کرد.

به گزارش کاراته نیوز فرحناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص ارزیابی خود از عملکرد کاراته در سالی که گذشت، اظهار کرد: سال خوبی بود و برد و باخت‌های زیادی داشتیم اما آن چیزی که برای من اهمیت دارد این است که کسی کم کاری نکرد. همه تلاش کردیم که بتوانیم موفقیت‌ها ادامه دهیم و تقریبا هم به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی در مورد برنامه‌های کاراته زنان در سال جدید نیز گفت: چهار رویداد مهم در پیش داریم، قهرمانی آسیا، بازیهای ساحلی، قهرمانی جهان و در نهایت بازیهای آسیایی هانگژو از جمله مسابقاتی هستند که باید بتوانیم با تیمی آماده در آنها حضور پیدا کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم نتایج خوبی را در این رویدادها رقم بزنیم.

فرحناز ارباب تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ لیگ خوبی هم داشتیم اکثر ملی‌پوشان در لیگ حضور داشتند. قطعا بعد از تعطیلات فینال جذابی را هم شاهد خواهیم بود. بدون شک نتیجه برگزاری این لیگ ها و حتی نوروزگاه که پیش از عید برگزار شد به موفقیت تیم های ملی ختم خواهد شد که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم و باید اهمیت بیشتری قائل شویم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا